Tämä on tosiaan jo toinen perheyritykseni.Ensimmäinen mies oli alkoholisti,seksiaddikti ja narsisti ja olin hyvin alistettu.Mustasukkaisuuttakin oli paljon,tosin nyttemmin olen ymmärtänyt,että iloisena,reippaana,puheliaana omana itsenäni,joka silloin joskus aikoja sitten olin,saatoin herättääkin mustasukkaisuuden tuntoja jotenkin,koska se onnistuu näin neljän seinän sisällä totaalisesti kotiin sidottuna väsyneenä,vanhentuneena ja itkuherkkänäkin.
Tällä kertaa luulin olleeni todella tarkka valitessani kumppania.Minusta he olivat kuin yö ja päivä.Ensisijaisesti tarkastelin lapsirakkautta ja perusturvallisuutta - mutta mitä sainkaan.On hyvin rankkaa todeta epäonnistuneensa jälleen ja vieläpä toistaneensa virheitään.Kukaan ei tunnu uskovan minun puoltani tarinasta tai jos uskovatkin,syyttävät minua tyhmyydestä ja hätiköinnistä,vääristä valinnoista.Siskonikin totesi mm.että "kyllähän sinussa täytyy jotakin vikaa olla,kun kaikki ovat sinusta mustasukkaisia".
Nytkin täällä siivouksen ohessa puhelimen netillä näpyttelen,ettei olisi niin yksinäinen olo.Hiukset ovat likaiset ja vuosia sitten viimeksi kampaajalla leikatut.Päällä on esikoisen college kokoa 130cm (olen kai vähän laihtunut) ja maito-oksuiset kirppislököhousut.Meikkaamisesta ei tietoakaan,koska se kertoisi minun olevan flirtti...Ja minua syytetään kaikesta.Aika kamala olo.