Miten voi tehdä ongelman ruokakaupassa käynnistäkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
MÄ tosiaan osaan tehdä asiat vaikeiks :|
Kaupassa pitäisi käydä, mutta en haluaisi ottaa lapsia mukaan, possuflunssan takia, lisäksi esikoinen on valitellut huonoa oloa ja kurkkukipua.
Miten tän ongelman nyt ratkaisisi. hmmm...
Kun en voi lähteä yksin kauppaan (vauva on pakko ottaa mukaan), koska en voi ajaa, joten miehen on pakko lähteä kuskaamaan. No sitten joutuu ottamaan lapsetkin, mutta ei me voi tuntia istua parkkipaikallakaan.
Ajattelin jo viedä miehen siskolle tytöt, mutta sekin idea kaatui siihen, että esikoisella on huono olo.
Samasta syystä miehen siskoa ei viitsi pyytää meillekään, ettei tartu hänen lapsiinsa, jos onkin tarttuvaa sorttia tuo huonovointisuus.
Omaa siskoa en uskalla pyytää, kun heillä taas on ehkä possutautia, veljelläni epäillään sitä.
JOten vaihtoehdoksi jää mennä kokoporukalla, tai ei ollenkaan :|

Alkuperäinen kirjoittaja tätäkään en tajua.:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Mies menee kauppaan kera ostoslistan.

Se ei ole edes vaihtoehto :D

eikö sun mies osaa lukea ? vai mikä on ongelma ?

taloudellisista syistä, se ei osaa käydä säästeliäästi kaupassa, ja se olisi meillä ihan pakollista.

Hmm. miks tuo mies aina väittää mun tekevän asioista vaikeita :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ihme:
no menet kauppaan ja mies muksujen kans jonnekin siks aikaa odottelee. pakkoko niiden on parkkiksella kököttää ? johkin leikkarille esim ?

Mutta kun on se esikoinen joka voi huonosti...

niin mut vaihtoehto ois kuitenkin mennä koko porukalla kauppaan vaikka laps on kipeä ?! mene itse linja-autolla tai taksilla.
ja miks ei mies yksin voi mennä kauppaan listan kanssa ? ? ?

Jos sillä yhdellä lapsella se jo on niin etteköhän te muutkin ole jo kantavia. Voihan se ukko lähtee kauppaan? Saa sitten ite siellä tartunnan jonka kantaa kotiin ja ootte anyway siassa? Suosittelen että tilaatte pitsaa ja sitä rataa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko rahat niin tiukulla et talous romahtaa jos mies kerran käy kaupassa ostoslistan kera? Oikeesti???

On. mulla on rahaa 55euroa, ja niillä on tehtävä ostokset.

Loppuviikosta tulee kyllä lisää, mutta silti on pakko käyttää odella säästeliäästi rahat.

Mie ymmärrän hyvin sen,e ttä miestä ei voi laittaa listan kanssa kauppaan... jos oikeesti haluaa ne tavarat, mitkä on listassa.
Mies, ainakin mun mies, saa omituiisa AHAA-elämyksiä kaupassa ja haluaa helpottaa vaimonsa arkea, ja päättää korvata keitto-aineet ranskalaisilla ja lihapullilla ja makaronilaatikko-aineet kermaperunoilla ja suikalelihalla ymmärtämättä, että
a) ne ei sovi yhteen
b) ne on kalliita ruokia (einekset)
c) kukaan ei halua syödä niitä... eipä edes mies itsekkään :o :snotty:

Yhteistyössä