Miten voi säilyä rinnat tuollaisina, kun on noin hoikassa kunnossa ja treenaa? Kuva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmettelen"

Vieras
http://www.gojuttago.com/wp-content/uploads/2013/04/59243_531301906908616_2121379458_n.jpg

Aivan ihana vartalo tuo oikean puolimmainen, tahtoisin. Mut miten ihmeessä voi olla mahdollista säilyttää rinnat noinkin isoina (ovat siis luomut tuolla tytöllä), vaikka on noin vähissä rasvoissa?

Suurimmalta osalta tuntuu häviävän miltei olemattomiin tuossa kunnossa. Itse en ole lähelläkään tuota kuntoa, mutta ihan tavallisen laihdutuksen myötä ( bmi:stä 25 ---> bmi 21) rinnat pienenivät hirmuisesti. Aika unelma kroppa kyllä tuolla Essillä:)

Kun ne tulee kadulla vastaan
Niin sydän pysähtyy,
Äijät äimistyy ja kaikki katsomaan kääntyy
Ah kuinka rytmikkäästi ne liikkuvat
Sitä ei riitä kertomaan kuvat
Sillä ne painovoimaa liikkeillään uhmaa
Mieleen tulee tehdä kaikkea tuhmaa
Kysyisinkö:
"Saanko pidellä niitä hetken aikaa?
Kiitos! Ohhoh, kyllä näissä on taikaa."(taikaa)

~Kerto~
Kun niitä on pidellyt kerran käsissään - kumitissit (boing boing)
Ei tavalliset ribbarit tunnu missään - kumitissit (boing boing)
Ne säilyy kuin superpallo ja pomppii - kumitissit (boing boing)
Kun ryhmä viskoo kiihkeetä komppii - kumitissit (boing boing)

Erikseen ei tarvi enää naista esineellistää
Kun jo itsekin itseensä kaltsua pistää
Rahalla rinnat saa ja hevosella pääsee

(puhuen)
-Jaaha, ja paljonko tähän laitetaan? Laitetaanko ihan D?
-Joo, laitetaan vaan! Voitko tiivistää myös kylppärin?
-No joo, sehän menee tällä samalla tahnalla sekin.
-Aah! Sitten haluaisin vielä nännit nikkelistä.
(kertoo naiskuulijamme Mikkelistä)
(jatkuu)

~Kerto~

Sellaiset pitäisi olla likalla jokaisella
Kun ne ihanasti eristeenä toimii ukkosella
Ilman silikonia vallitsee anarkia
Kukapa kaipaa tuhansia eri kuppikokoja?
Ei muuta kun kaikki likat samaan muottiin
Yhtykää tekin tähän plastiseen nuottiin
Ei ole enää maassamme likkoja rumia
Kun sullotaan niin riittävästi arabikumia

-Hei jazz äijä. Mees kattoo, Pori palaa.

~Kerto~ x2

Boing!
-Oliko pakko?

Boing!
-Hiljaa!

Boing!
-Aivan hiljaa nyt!

Boing!
-Kaikki on nukkumassa!

Boing!
-Vittu! Nyt hiljaa!

Bo-*laukaus*

[QUOTE="ihmettelen";28406227]Muun muassa tämän tytön blogissa. Bikini fitness-piireissä silikonit ovat todella yleisiä eikä kukaan niitä paheksu, joten ihmettelisin, miksi pitäisi tuollaisesta asiasta valehdella. Ovathan nuo nyt aivan eri mallisetkin kuin silikonirinnat.[/QUOTE]

Mikä tämä blogi mahtaa olla? Nuo rinnat oikein huutavat virolaista klinikkaa, joten en todellakaan usko luomut olevan vaikka nainen niin väittäisikin.

Mun mielestä ton tytön kroppa tuoissa oik.puoleisessa kuvassa ei ole kovin kaunis Liian treenattu, kumipallot ja jalatkin sojottaa polvista kuin jollain heinäsirkalla. Toi vasemmanpuoleinen luonnollisen pyöreä look on mun silmään paljo nätimpi.

[QUOTE="Mie";28406248]Mun mielestä ton tytön kroppa tuoissa oik.puoleisessa kuvassa ei ole kovin kaunis Liian treenattu, kumipallot ja jalatkin sojottaa polvista kuin jollain heinäsirkalla. Toi vasemmanpuoleinen luonnollisen pyöreä look on mun silmään paljo nätimpi.[/QUOTE]

Ja ketään ei kiinnostanut.

Hyvällä säkällä. Itse olen pudottanut 20kg ja harrastan nykyään kuntosalilla käymistä. En tosin ole kisakunnossa niin kuin tuo oikean puolimmainen, mutta hyvin on tissit säilyneet saman kokoisina.

[QUOTE="ihmettelen";28406227]Muun muassa tämän tytön blogissa. Bikini fitness-piireissä silikonit ovat todella yleisiä eikä kukaan niitä paheksu, joten ihmettelisin, miksi pitäisi tuollaisesta asiasta valehdella. Ovathan nuo nyt aivan eri mallisetkin kuin silikonirinnat.[/QUOTE]

Et ole sitten eksynyt johonkin todella vanhaan kirjoitukseen, jossa silareita ei ole vielä laittanut. Hänellä sattuu olemaan vielä yksi lapsi, eli rinnat pitäisi väkisinkin näyttää edes vähän erilaiselta, mitä nyt sattuvat olemaan. Ei noissa ole painovoima käynyt tekemässä yhtään mitään. Minä taas muistaisin lukeneeni, että nimenomaan silikonit on ottanut. Ainoastaan kyllä muistikuva hänen yhdestä ohjelmasta.

[QUOTE="vieras";28406314]Et ole sitten eksynyt johonkin todella vanhaan kirjoitukseen, jossa silareita ei ole vielä laittanut. Hänellä sattuu olemaan vielä yksi lapsi, eli rinnat pitäisi väkisinkin näyttää edes vähän erilaiselta, mitä nyt sattuvat olemaan. Ei noissa ole painovoima käynyt tekemässä yhtään mitään. Minä taas muistaisin lukeneeni, että nimenomaan silikonit on ottanut. Ainoastaan kyllä muistikuva hänen yhdestä ohjelmasta.[/QUOTE]

Miksi pitäisi lapsen takia näyttää erilaiselta? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, kun itselläkin yksi lapsi ja rinnat ihan terhakassa kunnossa.

Todellako haluaisit olla oikeanpuoleisen näköinen (ja ilman mies loppuelämäsi)?

Voi kuule, kyllä vaan kelpaisi tuollainen kunto, mutta tuollaisessa kunnossa ollaan se yksi päivä kisakaudella. Vasemmanpuoleinen on liina löysä mun makuun, mutta tuo oikeanpuoleinen kuva pienellä pehmeydellä kelpaisi. Pidän kyllä kovasti tuosta kisakunnostakin. Ilman mies? Weather man?

[QUOTE="vieras";28406314]Et ole sitten eksynyt johonkin todella vanhaan kirjoitukseen, jossa silareita ei ole vielä laittanut. Hänellä sattuu olemaan vielä yksi lapsi, eli rinnat pitäisi väkisinkin näyttää edes vähän erilaiselta, mitä nyt sattuvat olemaan. Ei noissa ole painovoima käynyt tekemässä yhtään mitään. Minä taas muistaisin lukeneeni, että nimenomaan silikonit on ottanut. Ainoastaan kyllä muistikuva hänen yhdestä ohjelmasta.[/QUOTE]

Ei hänellä kyllä ole lasta ja tuossa kisakuvassa on ainakin luomu, kisat olivat myös ihan äskettäin. Sekoitat nyt toiseen kilpailijaan:)

Miehet eivät pidä kuivan kesän oravalta näyttävistä tai lihaksikkaista naisista.

[QUOTE="juoksija";28406358]Hyvässä tikissä olevat miehet suosivat hyvässä tikissä olevia naisia. :)[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28406419]Miehet eivät pidä kuivan kesän oravalta näyttävistä tai lihaksikkaista naisista.[/QUOTE]

Miehenä sanoisin, että lihakset ovat kyllä keskimäärin helpompia katsella kuin läski.

• Tykkää
Reactions: kana
[QUOTE="Vieras";28406419]Miehet eivät pidä kuivan kesän oravalta näyttävistä tai lihaksikkaista naisista.[/QUOTE]

Tottakai sä saat kuvitella noin jos se helpottaa sun oloa kun itse olet läski lyllertäjä. Tottahan se ei silti ole :)

Yhteistyössä