V
vierailijaS
Vieras
Niin mitä siellä tilillä sitten tapahtuu että voi mennä yli?
Minulle on avattu joskus lapsena Osuuspankkiin tili, jota en ole käyttänyt sitten teini-iän. En edes muistanut ko. tilin olemassa oloa!
Ja nyt sieltä tuli tilinylityshuomautus kirje josta joudun pulittamaan 5,97 tilinylityksestä ja 5 huomautuksesta eli yhteensä 10,97. Jep jep..
Oli jopa jotenkin hämärä mielikuva, että olisin jopa sulkenut koko tilin joskus.
Minulle on avattu joskus lapsena Osuuspankkiin tili, jota en ole käyttänyt sitten teini-iän. En edes muistanut ko. tilin olemassa oloa!
Ja nyt sieltä tuli tilinylityshuomautus kirje josta joudun pulittamaan 5,97 tilinylityksestä ja 5 huomautuksesta eli yhteensä 10,97. Jep jep..
Oli jopa jotenkin hämärä mielikuva, että olisin jopa sulkenut koko tilin joskus.