Miten voi rakastua uudelleen kumppaniinsa?

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Mulle tulee pienistä asioista mieleen että kylläpä tuo mies onki rakas. Joskus ku on oikein matalapainetta ni melkein pakotan itteni miehen lähelle jos se esim. istuu sohvalla tai käyn halaamassa kun se vaan sattuu olemaan siinä. Pikku hiljaa siitä lähetään taas ylös päin.
 
hmm
Olkaa 1kk erossa! Tai jos ei mahdollista ni joku lyhyempi aika. Kaipaaminen voi auttaa suhdetta... Tai sitten päätätte että molemmat alkavat tehä enemmän suhteen eteen ja kerrot miehelle että myös sinä voit parantaa tilannetta, ettet vaan syytä häntä...
 
neuvo se tämäkin.
Jos miettisit miksi häneen aikoinaisi rakastuit? Miksi juuri hän?

Kuvittele se rakastumisen tunne uudelleen... ne perhoset vatsassa, muiden kiinnostus hänestä... ja juuri sinä sait hänet.



 
Panostamalla ite siihen suhteeseen..toki tietysti tarvitaan toisenkin panostamista samallalailla, mutta pienillä asioilla ja eleillä voit näyttää että toinen on sulle rakas. Lähettämällä vaikkapa tekstiviesti että "tiesitkös, että oot tosi rakas" tms...piristääpä varmasti kesken työpäivän. Tai halaamalla vaikkapa kun mies tulee töistä kotiin. Yms, yms....
 
dfdfgf
Itse olen kokenut alkuhuuman kaltaisen rakastumisen mieheeni ainakin kaksi kertaa uudelleen. Nyt on vähän laimeampana menossa kolmas kerta. Kesällä tulee 22 vuotta siitä, kun ensimmäisen kerran rakastuttiin.
 
wb
noin just että menee vaikka sohvalle viereen vaikkei mitenkään erityisesti kiinnostais/huvittaisi. läheisyyttä ku lisää väkisin vaivihkaa ni on molemmat paremmalla tuulella.
 
Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Pitkään suhteeseen mahtuu niitä ala- ja ylämäkiä.
Peesi. Ja edesmenneen pappani sanoja lainatakseni: "Onnellisista hetkistä ei osaa nauttia niin paljon, jos ei välillä olisi niitä huonoja hetkiäkin". :heart:
 
sissi
Alkuperäinen kirjoittaja tuu-tikki2:
Panostamalla ite siihen suhteeseen..toki tietysti tarvitaan toisenkin panostamista samallalailla, mutta pienillä asioilla ja eleillä voit näyttää että toinen on sulle rakas. Lähettämällä vaikkapa tekstiviesti että "tiesitkös, että oot tosi rakas" tms...piristääpä varmasti kesken työpäivän. Tai halaamalla vaikkapa kun mies tulee töistä kotiin. Yms, yms....
No entäs kun on rakkaus hukassa? Mä en sano rakastavani toista vain tavan vuoksi. Sanon vain jos myös sitä tarkoitan.
 

Yhteistyössä