Miten voi olla niin vaikeeta keksiä lahjaa isälle? Kuka teille on vaikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Siis ootan aina kauhulla isäni synttäreitä, isänpäivää, joulua sen suhteen, mitä ostan isälle.
Se kun on vähän semmoinen että mitään ei kuulemma tarvitse..ei se oikeen harrasta mitään(no käy se joskus kalassa tai pilkillä, mut en viittis mitään matoja viedä..en ite tajua niistä ongista mitään), tallissa ("työhuoneessaan") se istuu ihmettelemässä kesät talvet niin yleensä se on ollu lämpimiä vaatteita, mitä oon ostanu..viime vuotisia en kyl muista mut toissa vuonna taisin ostaa dvd:n kun isä oli ollu ohitusleikkauksessa eikä saanu paljoa liikkua tai no, tehdä mitään kovin raskasta.

Liian vaikeeta..muille kyl jotenkin keksii, mut isä tuottaa päänvaivaa : /

No mulla ei ole isää, joten hankalin on kyllä kummipoika joka 14v. Ja jos veljelle vielä ostelisin, niin sekin olis vaikee. Miespuolisille on vaan vaikeampi keksiä, tytöille paljon helpompi.

minun isäukko onneksi sentäs lukee, joten on varmaan viimeiset 10v saanut joululahjaksi Arto Paasilinnan kirjan. Ja lakkaliköörikonvehteja, vaikkei muuten mitään alkoholipitoista nautikaan.

Viime isänpäiväksi ostin muistaakseni Koirankynnenleikkaaja-dvd:n, ja luulen että Täällä Pohjantähden alla tulisi hänellä katsotuksi myös.

Vaikeimmat on iskä ja pappa. Papalle riittää joku pienikin juttu, vaikka namia ja joulukukka, mutta iskä on saanut yleensä jotain tyyliin sukkia ja karkkia myös :D

Vaikeita noi miehet.

Yhteistyössä