TriplaIsä Aktiivinen jäsen 07.10.2008 12 280 4 36 15.09.2009 #26 Alkuperäinen kirjoittaja järki: Jos lasta kuvattu salaa, niin onhan se väärin. Click to expand... Juuri niin. Koulukiusaaminen on lievästi sanoen "kehittynyt" sitten minun kouluvuosieni. Eikä kyllä mitenkään hyvään suuntaan.
Alkuperäinen kirjoittaja järki: Jos lasta kuvattu salaa, niin onhan se väärin. Click to expand... Juuri niin. Koulukiusaaminen on lievästi sanoen "kehittynyt" sitten minun kouluvuosieni. Eikä kyllä mitenkään hyvään suuntaan.