miten voi olla näin tumpelo,en osannu pujottaa yhtä hitsin kangasta vauvan sänkyyn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ostin sellasen verhokatoksen,ja mä vaikka kuinka kauan yritin sitä pujottaa siihen keppiin,mutta en tajua miten ne päät saa niin että se menee oikein.
varmaan tosi yksinkertanen juttu mutta ei vaan tajua :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
siis..mikäs sulla oli se ongelma :D

heh,no siis mulla on sellanen keppi,jossa on kaksi päätä,ja se kangas pitäis pujottaa siihen niin että sen kepin päät jää sen kankaan taakse,joo siellä on päässä kaks reikää mistä ne kepin päät pääsee tulemaan ulos,mutta kun ne päät pitäis saada siis niistä rei`stä ulos ja samalla sitten niin että se pitempi keppi laitettais sen kankaan alta ni se kangas jäis nätisti sen sängyn ympärille.mutta kun niitä päitä ei saa taivutettua tai laitettua niin että ne tulis sen kankaan takaa..oli tosi sekavasti selitetty en osaa paremmin :D

Mulla oli ihan sama ongelma oman verhokatoksen kanssa ja en saanut itse pähkittyä sitä että kuinka se tulee ja veljenikään ei ymmärtänyt ja tiesin kuitenkin että se siihen käy, kun kaupasta olin ostanut mallikappaleen joka oli otettu samanlaisesta verhotangosta. Tunsin itseni erittäin vajaa älyiseksi sen kapistuksen kanssa ja hermot meni sen sata kertaa. Lopulta ei auttanut kuin käydä paikan päällä kysymässä et kuinka se tulee. Oletko varma että sinun mallissasi verhot ja tanko on yhteen sopivat? Jos on niin elä rupea väkisin vääntämään niitä kun niissä on joku jippo. Ja en voi edes nyt mennä itse tarkistamaan meidän verhoa kun tyttö on mennyt jo nukkumaan. Mutta ei muuta kun tsemppiä!
Ihan turha viesti tämä, mutta kun niin elävästi muistan oman taisteluni verhokatoksen kanssa :)

Yhteistyössä