että on näin ihastunut johonkin puoltuttuun mieheen?? oisin valmis luopuu kaikesta sen miehen takia ja seuraaman sitä vaikka maailman ääriin...
mä nään siitä unia joka yö ja aina kun nähään olen ihan
ja meinaan seota sanoissani...
mä haluun sen miehen, mä haluun.. ekaa kertaa moneen vuoteen haluun itelleni jotakin, aina ajattelen ensin muita ja varsinkin lapsiani... mä oon itsekäs p..ka :headwall: :headwall:
mä nään siitä unia joka yö ja aina kun nähään olen ihan
mä haluun sen miehen, mä haluun.. ekaa kertaa moneen vuoteen haluun itelleni jotakin, aina ajattelen ensin muita ja varsinkin lapsiani... mä oon itsekäs p..ka :headwall: :headwall: