miten voi olla mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Eli olin raskaana ja sain keskenmenon. Edellisenä iltana ennenkuin sain keskenmenon harrastimme seksiä miheni kanssa ja mies tuli luonnollisesti sisääni koska "ei tarvittu ehkäisyä". seuraavana päivänä alkoi vuoto joka kesti viikon runsaana ja se todettiin keskenmenoksi. tuon kerran jälkeen EMME harrastaneet seksiä mutta silti tein nyt plussa testin, monin kappalein ja OLEN RASKAANA! miten tämä on mahdollista! kun verikokeissa ei raskauspitoisuuksia ollut enään keskenmenon jälkeen. tästä n. 3vkoa nyt!

sulla on täytyny sitten olla ovulaatio heti keskenmenon jälkeen/aikana ja siittiöitä tarjolla siitä. lääkäriin selvitteleen asiaa ja testit verestä niin näkee missä mennään.

Monennellako viikolla olit kun sait keskenmenon? Milloin se verikoe tehtiin? Oletko varma että raskaustesti ei vaan muuten näytä positiivista raskaushormoonien vuoksi (keskenmenosta johtuen)? Mulle tehtiin ainakin sellainen verikoe keskenmenon jälkeen, missä sanottiin raskauden menneen kesken. Rv 7 olisi nimittäin pitänyt olla jo tosi korkea hormoonitaso ja siihen sitä kokeen tulosta verrattiin, ei mihinkään alkuraskauden arvoon. Sulla voi olla taso juuri ja juuri sen yli että tulee vielä plussa... mutta veritestin mukaan et ole raskaana esim. 8 viikolla todellakaan.

[QUOTE="apua";22402190]tehtiin sellainen jossa arvot olivat laskeneet ja todettiin asia. koska mulla alkoi tulla samoja oireita niin tein testin.[/QUOTE]

No totesivat vain, että arvot laskeneet siitä mitä pitäisi olla noilla viikoilla. Silti voi tulla plussa testiin. Mulla tuli km rv 5+0 ja silti näytti VIIKON plussaa. Rv 6 hormoonit on jo tuplaantuneet... eli säilyvät kauan. Kannattaa siis mennä lääkäriin varmistamaan asia.

Usein se keskenmenon jälkeinen testi on väärä positiivinen varsinkin kun keskenmenosta on todella vähän aikaa. Mulla oli 5vkon päästä kontrollilabrat ja hcg silloinkin vielä tuhannen pintaan.

Oliko se keskenmeno vai pelkästään vuotoa? Jos olikin vaan vuotoa ja oikeasti raskaus oli pienemmillä viikoilla kuin luulit ja sen takia hormonipitoisuudetkin alhaiset.

eka vuoto oli viikko ennen varsinaista vuotoa. verta tuli tällöin todella vähän ja tuon yhdynnän jälkeen vuoto oli ihan knnollista ja hyytymiäkin tuli. ja kesti noin. 4pvä.

a) se edellinen raskaus kummittelee vielä testissä tai
b) olet ovuloinut muutaman päivän sisään keskenmenosta, siittiöt on olleet vielä hengissä ja uusi raskaus on alkanut. Totuus ei varmaan selviä kuin soittamalla lääkäriin että pääsisitkö hcg-määritykseen.

Mikä sai sut tekemään testin?

Yhteistyössä