Ä
"äippä"
Vieras
Tulin raskaaksi yllättäen. Kuitenkin se meni kesken, ja vuotoa kesti noin kolme viikkoa. Välissä epäiltiin kohdunulkoista raskauttakin, mutta se epäilys on nyt pois suljettu. Kun sitten vuoto loppui pari viikkoa sitten, harrastimme miehen kanssa seksiä ilman ehkäisyä. Laitoin 5 päivää seksin jälkeen ehkäisyrenkaan, mutta nyt tuli sellainen olo (olen ehkä vainoharhainen, mutta oireet viittaisivat siihen...) että olen taas raskaana.
Voiko keskenmenon jälkeen tulla noin nopeasti raskaaksi, eli voiko km-vuodon aikana tulla ovulaatio?
Voiko tämä, että minulla on nyt ehkäisyrengas, haitata mahdollista raskautta?
Koska voisin nähdä plussan testissä, jos suojaamaton seksi on tapahtunut kaksi viikkoa sitten, ja vaikuttaako renkaan käyttäminen plussaan, tai voiko edellisen raskauden hormoonit näyttää vielä valheellisen plussan?
Voiko keskenmenon jälkeen tulla noin nopeasti raskaaksi, eli voiko km-vuodon aikana tulla ovulaatio?
Voiko tämä, että minulla on nyt ehkäisyrengas, haitata mahdollista raskautta?
Koska voisin nähdä plussan testissä, jos suojaamaton seksi on tapahtunut kaksi viikkoa sitten, ja vaikuttaako renkaan käyttäminen plussaan, tai voiko edellisen raskauden hormoonit näyttää vielä valheellisen plussan?