Voinko nyt olla raskaana, takana km eikä välissä menkkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
Tulin raskaaksi yllättäen. Kuitenkin se meni kesken, ja vuotoa kesti noin kolme viikkoa. Välissä epäiltiin kohdunulkoista raskauttakin, mutta se epäilys on nyt pois suljettu. Kun sitten vuoto loppui pari viikkoa sitten, harrastimme miehen kanssa seksiä ilman ehkäisyä. Laitoin 5 päivää seksin jälkeen ehkäisyrenkaan, mutta nyt tuli sellainen olo (olen ehkä vainoharhainen, mutta oireet viittaisivat siihen...) että olen taas raskaana.

Voiko keskenmenon jälkeen tulla noin nopeasti raskaaksi, eli voiko km-vuodon aikana tulla ovulaatio?

Voiko tämä, että minulla on nyt ehkäisyrengas, haitata mahdollista raskautta?

Koska voisin nähdä plussan testissä, jos suojaamaton seksi on tapahtunut kaksi viikkoa sitten, ja vaikuttaako renkaan käyttäminen plussaan, tai voiko edellisen raskauden hormoonit näyttää vielä valheellisen plussan?

Voi tulla.

Mulla oli ennen kuopuksen syntymää keskenmeno. Välissä ei yksiäkään menkkoja ja tein positiivisen testin.
Neuvola laski raskausviikot keskenmenovuodosta lähtien. Mikä nyt oli ihan typerää, koska eihän se tietenkään niin mene.. Mutta niillä viikoilla kuitenkin mentiin eteenpäin.

Kun viikot "12" koitti, ja oli nt-ultran aika, sikiö olikin vasta 5 viikkoinen. Eli pikkasen siis viikot heitti häränpyllyä. Mutta ihan "hyvä" vaan, ettei tajuttu mennä alkuraskauden ultraan tai muuhunkaan, silloinhan ei olisi näkynyt vielä mitään...

Mahdollisuus raskauteen on aina seksiä harrastessa.

Voit hyvinki olla raskaana... itse tulin raskaaksi vain reilu viikko keskeytyneen keskenmenon jälkeen. Joku ulkomaalainen lääkäri sano mulle että aivan liian aikasin alko tämä uus raskaus että jopa puoli vuotta pitäs oottaa keskenmenon jälkeen, mutta monet muut oli äitiyspolilla eri mieltä ja sanoi ettei siitä mitään haittaa pitäs olla. Ja ainakin tähän mennessä tää uusi raskaus on jatkunut normaalisti, nyt viikkoja 17 :)

Ehkäisyrenkaasta en osaa mitään sanoa, mutta raskaana voit olla. Itse tulin myös uudelleen raskaaksi keskenmenon perään. Raskausoireet tuli takaisin ja ajattelin että johtuu siitä ettei keskenmenon jälkeen ole vielä hormoonit tasaantuneet, mutta kun ei menkkoja kuulunut kahteen kk niin tein testin ja plussaa näytti.

Yhteistyössä