mun kuvaa et ookkaa vielä nähny, ja sanosinkin ettet tuu näkeenkään!!! oon itte ajatellu ihan samaa, että onko asia niin että kaikki kauniit tietävät olevansa kauniita ja kehtaavat laittaa kuvan esille , ja immeiset tyyliin minä ei vois ajatellakkaan tekevänsä niin.... :snotty: mut oot ihan oikeesa etä tosi kauniita immeisiä tällä palstalla liikuskelee!!Alkuperäinen kirjoittaja orpo piru:Monien kuvia oon täällä nähnyt ja suurinosa on todellakin kauniita :flower:
Laitappas ni katoaa tää mun illuusioAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä tämäkin illusio haihtuisi jos oman kuvan laittaisin!
NÄYTÄ, NÄYTÄ :attn: :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kyllä tämäkin illusio haihtuisi jos oman kuvan laittaisin!
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:hyvin on mahdollista. Meillähän on myös kauniit siistit kodit ja ihanat lapset.
ninipäAlkuperäinen kirjoittaja catlady:Alkuperäinen kirjoittaja Leija:hyvin on mahdollista. Meillähän on myös kauniit siistit kodit ja ihanat lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Jaa-a, mitä enemmän ottaa viinaksia sitä paremmalta porukka näyttää... :xmas: oisko se selitys?
Mä en tällä naamalla lähde ketään haukkumaan. Muista isäni viisaus: joka ei mitään sano ei ole mitään sanonut...Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Jaa-a, mitä enemmän ottaa viinaksia sitä paremmalta porukka näyttää... :xmas: oisko se selitys?
:ashamed:
Mä olen ainoastaan humalassa erehtynyt haukkumaan jonkun ulkonäköä.
:ashamed: