Miten voi olla mahdollista, että Air Francen koneessa olleen miehen kännykkä hälyytti pitkään onnettomuuden jälkeen?????Teorioita?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja RutanTTa:
miksei sitä puhelinta ole paikannettu ? eikös nykyään ne nyt paikanna vaikka mitä ja mistä.
ja mihin nyt on kadonnut se koneen mustalaatikko joka aina lähettää signaaliaan muutamia päiviä ??
Multi-simmillä toiset puhelimet voi olla missä vaan paiakssa ja musta laatikko (oikeasti oranssi laatikko) on merenpohjassa 6 km syvyydessä. Ei sitä löydä, kun ei tiedä paikkaa.
 
Jässi
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Alkuperäinen kirjoittaja RutanTTa:
miksei sitä puhelinta ole paikannettu ? eikös nykyään ne nyt paikanna vaikka mitä ja mistä.
ja mihin nyt on kadonnut se koneen mustalaatikko joka aina lähettää signaaliaan muutamia päiviä ??
Multi-simmillä toiset puhelimet voi olla missä vaan paiakssa ja musta laatikko (oikeasti oranssi laatikko) on merenpohjassa 6 km syvyydessä. Ei sitä löydä, kun ei tiedä paikkaa.
Tuo kännykka asia on tosiaan niin triviaali, ettei siitä kannata edes spekuloida.

Koneen ns. mustanlaatikon lähetin on voinut rikkoutua (ja teknisesti siihenkin liittyy monia vaikuttavia detaljeja) mutta noin yleisesti, vaikka se olisi kunnossakin, mutta syvällä merenpohjassa, niin lähettimen kantamat ym. seikat huomioiden sen signaali voi olla havaittavaissa vain sukellusveneellä.

Oletettu putoamisaluekin on niin laaja, ettei sitä rajallisella määrää sukellusveneitä kovin nopeasti haravoida, jos ollenkaan.
 
repikää tästä salaliittoteorioita
Miten on mahdollista kun mä soitan mun miehen numeroon niin siellä sanotaan että "numero ei käytössä", vaikka tasan taatusti pitäis olla?
 
Jässi
Alkuperäinen kirjoittaja repikää tästä salaliittoteorioita:
Miten on mahdollista kun mä soitan mun miehen numeroon niin siellä sanotaan että "numero ei käytössä", vaikka tasan taatusti pitäis olla?
Näinhän se menee. Verkossa on myös kaikenlaisia häiriötilanteita. On myös hyvä muistaa että "kännykkä" yksinään ei ole juuri mitään. Verkon ja koko järjestelmän (ja sen toimivuuden siis) muodostavat olennaisimmin juuri tukisasemat ym. linkit joilla voidaan muodostaa yhteys tuohon verkostoon/tukiasemiin.
 
AAM
ukolle just eilen sanoin että kun Elisalla oli joskus vuonna kivi ja miekka se paikannuspalvelin että näki missä toinen on kun syötti sen numeron johonkin palveluun niin miksei tälläinen juttu toimis jos tosiaan puhelin on päällä ja sattuu toimimaan siellä atlantin pohjassa...
eikös ole muka olemassa niin kestäviä matkalaukkuja tällä hetkellä jotka vois periaatteessa olla vedenpitäviä jos jollain siellä kännykkä sattui olemana ja päällä vielä :D ?
 
Mua on mietityttänyt se, että jos musta loota lähettää signaalia niin kai se pystyttäs sillon paikantamaan? Tai ainakin tiedettäs että kone on jossain... minkähänlaista signaalia se sitten lähettelee... vai pitääkö merta haravoida metallinpaljastimilla :LOL: ... ei vaan, kauhea juttu ja toivottavasti tapaus selviää.
Itse uskon, että äijä on jäänyt muille maille tai tullut toisella lennolla....
 
vieras
Se kone on 6km:n syvyydessä eli aivan hirveän syvällä. Pohja on melkoista vuoristoa, joten kone voi olla jossain rotkossakin siellä pohjassa eli ei välttämättä sukellusveneellä ole mitään mahdollisuutta mennä sinne.
 

Yhteistyössä