Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:känny ei ollu ukon mukana.
Kaikki eivät ole palstalla 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Jokuhan linkitti tänne jo eilen Juha Vuorisen blogin aiheesta. Mies ei ollut koneessa, vaan toisen naisen luona.
En mä sillä, aattelin vaan etten esitä omana ideanani.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kaikki eivät ole palstalla 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Jokuhan linkitti tänne jo eilen Juha Vuorisen blogin aiheesta. Mies ei ollut koneessa, vaan toisen naisen luona.
tuon blogin voi lukea?Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Jokuhan linkitti tänne jo eilen Juha Vuorisen blogin aiheesta. Mies ei ollut koneessa, vaan toisen naisen luona.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:En mä sillä, aattelin vaan etten esitä omana ideanani.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kaikki eivät ole palstalla 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Jokuhan linkitti tänne jo eilen Juha Vuorisen blogin aiheesta. Mies ei ollut koneessa, vaan toisen naisen luona.
siinä oli joku pirun väärinkäsitys totta moosesAlkuperäinen kirjoittaja hh:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:En mä sillä, aattelin vaan etten esitä omana ideanani.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kaikki eivät ole palstalla 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Jokuhan linkitti tänne jo eilen Juha Vuorisen blogin aiheesta. Mies ei ollut koneessa, vaan toisen naisen luona.
ihan totta yks vetelee hirsiä lentsikassa en uskoAlkuperäinen kirjoittaja hh:siinä oli joku pirun väärinkäsitys totta moosesAlkuperäinen kirjoittaja hh:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:En mä sillä, aattelin vaan etten esitä omana ideanani.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kaikki eivät ole palstalla 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Jokuhan linkitti tänne jo eilen Juha Vuorisen blogin aiheesta. Mies ei ollut koneessa, vaan toisen naisen luona.
http://www.metrolive.fi/blogit/eldictador/Alkuperäinen kirjoittaja ....:tuon blogin voi lukea?Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Jokuhan linkitti tänne jo eilen Juha Vuorisen blogin aiheesta. Mies ei ollut koneessa, vaan toisen naisen luona.
lukaisin se ja eipä oikeastaan hassumpi tuo teoria, että mies olisi jossain brasilialaisen tyttöystävän kanssa...Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:http://www.metrolive.fi/blogit/eldictador/Alkuperäinen kirjoittaja ....:tuon blogin voi lukea?Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Jokuhan linkitti tänne jo eilen Juha Vuorisen blogin aiheesta. Mies ei ollut koneessa, vaan toisen naisen luona.
Mutta olisiko siellä meren pohjassa kenttää?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä veikkaan ilmataskua =)
Kuka sanoo, että kone on soittohetkellä ollut merenpohjassa? Jos se vaikka kellui hetken?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta olisiko siellä meren pohjassa kenttää?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä veikkaan ilmataskua =)
Ok. Mä oon luullut, että se vaimo on useamman kerran soitellut sen jälkeen, kun koneen kohtaloa alettiin ihmetellä. Ja kyllähän se siinä vaiheessa on jo meren pohjassa ollut.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Kuka sanoo, että kone on soittohetkellä ollut merenpohjassa? Jos se vaikka kellui hetken?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta olisiko siellä meren pohjassa kenttää?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä veikkaan ilmataskua =)
No niinpä Totta kai kännykällä on kenttää keskellä Atlantin valtamertaAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Kuka sanoo, että kone on soittohetkellä ollut merenpohjassa? Jos se vaikka kellui hetken?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta olisiko siellä meren pohjassa kenttää?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä veikkaan ilmataskua =)
Ja vaikka oliskin, niin ei siihen ilmataskua tarvita, jos kone kelluu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No niinpä Totta kai kännykällä on kenttää keskellä Atlantin valtamertaAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Kuka sanoo, että kone on soittohetkellä ollut merenpohjassa? Jos se vaikka kellui hetken?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta olisiko siellä meren pohjassa kenttää?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Mä veikkaan ilmataskua =)