miten voi olla mahdollista että nyt jo näky positiivinen:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muilla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muilla?

Vieras
siis varsin tein kun kaapissa oli nuita raskaustestejä... niin mulla on säännöllinen kirto 30pv ja viimekuussa alko menkat 9pv ja nyt sit tein tänään varsin testin ja näytti plussaa:). siis oli todella tummat viivat kummatkin. kun muilla ollut haaleat saman päivä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.. miteitn vaan et miten näky jo nyt...

siis 6 päivää aikaisemmin,olenkohan sit tullu jo aikaisemmin raskaaksi?:O :D ja menkat tuli muuten vaan viime kuussa... tein siksikin sen testin kun oli vähän äklö olo...hmm.-.

Tuplat tulossa? ;) Tai no ei välttämättä, tuo raskaushormonin nousu on niin yksilöllistä. Toisilla vaan näkyy aiemmin. Oliko edelliset menkat ihan normaalit, vai olisko voineet olla "valemenkat"?

Oot varmaan jo pidemmällä, jos ihan selkeät viivat tuli. :)

Esikoinen näkyi mulla kyllä jo maanantaina, kun lauantaina piti alkaa, mutta viiva oli haamujen haamu. Se tosin vahvistui siitä aina vaan.

Toka ei sit näkynyt kuin haamujen haamuna vielä sinä päivänäkään, kun menkkojen piti alkaa.

[QUOTE="jaa";24113276]Mulla selkeä plussa reilusti ennen menkkoja ja kesken meni. Haamuilevat ovat olleet loppuun asti menneitä raskauksia.[/QUOTE]

apua mua rupes pelottaan että kesken menee:(... tein sillä clearblu testillä ja sit tikuilla vielä varman päälle:) mietin et voisko kaksos raskaudessa näyttää noin posiivista aiemmin...ei varmaan? ja sit mulla kyllä oli ihan normi menkat ja neki kesti perti 7pv:O.

mut ei voi pitää muutes paikkansa et oisin aikaisemmin ollu jo raskaan,,,tein muutes pari viikkoa sitten ihan huvikseen testin ja se näytti negaa...mulla kun nuita testejä varmaan kymmenen kaapisa oli,varmuuden vuoksi:D

apua mua rupes pelottaan että kesken menee:(... tein sillä clearblu testillä ja sit tikuilla vielä varman päälle:) mietin et voisko kaksos raskaudessa näyttää noin posiivista aiemmin...ei varmaan? ja sit mulla kyllä oli ihan normi menkat ja neki kesti perti 7pv:O.

Kaksosten pitäs näkyä testissä ihan normaalisti. Mutta sitten taas... mulla näkyi esikoinen testissä huomattavasti aiemmin kuin kuopus, ja esikoinen oli alunperin lähtenyt jakautumaan kaksoseksi.

Mutta toki eroja oli muitakin, kuten se, et toinen oli tyttö ja toinen poika jne. :D Eli en voi sanoa, et johtui tuosta.

Ja se, milloin näkyy testissä, ei entele raskauden jatkumisesta yhtään mitään (viitaten tuohon keskenmenoon). Eli vaikka jollain nyt noin kävi, niin ei tarkota sulle yhtään mitään. =)

Jos oikein vahvat viivat jo nyt tuli, niin olet mitä todennäköisemmin jo pidemmällä kuin luulet.

[QUOTE="Lissu";24113319]Kyllähän kaksosraskaudessa hcg yleensä nousee nopeammin. Mutta en tiedä, ei ole kokemusta. :)[/QUOTE]

vähänkö ois siistiä jos meille tulis kaksoset:D<3 ois ihanaa,oonki aina haaveillu kaksosista:) vaikka aluks oiski ehkä rankkaa niiden kans,mut ois tosi ihanaa...mulla on mummu ja pappa molemmat kaksosia niin sehän vois olla mahdollista et meillekin tulis ja mieskin on ite kaksonen,vaikka eikö se äitin puolelta periydy?

[QUOTE="...";24113324]mut ei voi pitää muutes paikkansa et oisin aikaisemmin ollu jo raskaan,,,tein muutes pari viikkoa sitten ihan huvikseen testin ja se näytti negaa...mulla kun nuita testejä varmaan kymmenen kaapisa oli,varmuuden vuoksi:D[/QUOTE]

Minä tein myös testejä, negatiivisia.
Oli keskenmeno toukokuussa 2008, sen jälkeen tein negatiivisia testejä 2 tai 3 kpl. Ja ne pahaiset menkat tulikin.
Kun se positiivinen pärähti testiin heti seuraavana kuuna, oli näistä menkoista laskettuna viikkoja se 2+4. Ja tätä pidettiin oikeena, koska km:n jälkeiset testit negaa ja menkatkin oli.
Silti vaan ensimmäisessä ultrassa sikiö vastasi viikkoja 16.

vähänkö ois siistiä jos meille tulis kaksoset:D<3 ois ihanaa,oonki aina haaveillu kaksosista:) vaikka aluks oiski ehkä rankkaa niiden kans,mut ois tosi ihanaa...mulla on mummu ja pappa molemmat kaksosia niin sehän vois olla mahdollista et meillekin tulis ja mieskin on ite kaksonen,vaikka eikö se äitin puolelta periydy?

Äidin puoleltahan se periytyy, tosin käsittääkseni identtisen kaksoset ovat sattumankauppaa eivätkä suvussa kulkeva ominaisuus. Mutta epäidenttiset kulkevat usein suvussa.

[QUOTE="Lissu";24113498]Jos ne edelliset "menkat" olivatkin tällainen hematooma?[/QUOTE]

niin en tiiä...nyt rupesin iettiin itsekin,mut kyllä ne ihan menkoilta vaikutti...edellisissä hematoomissa sitä verta oikein ryöppys ...ja kesti n2pv... en tiiä...vähän sekavaa.neuvolaan varsin soitin ja se tätikin vähän ihmetteli et miten näytti niin aikaisin:O mut en kai oo aikaisemmin voinu olla raskaan kun silloin pari viikkoa sit tein testin varsin ja oli se nega..hmm.. mulla kuitenkin eka nvl vasta 2.8.

niin en tiiä...nyt rupesin iettiin itsekin,mut kyllä ne ihan menkoilta vaikutti...edellisissä hematoomissa sitä verta oikein ryöppys ...ja kesti n2pv... en tiiä...vähän sekavaa.neuvolaan varsin soitin ja se tätikin vähän ihmetteli et miten näytti niin aikaisin:O mut en kai oo aikaisemmin voinu olla raskaan kun silloin pari viikkoa sit tein testin varsin ja oli se nega..hmm.. mulla kuitenkin eka nvl vasta 2.8.

Mitä jos ostaisit sellaisen viikkonäytöllisen testin? Eihän ne täyttä varmuutta viikoista anna mutta ehkä vähän suuntaa? Ja jos näyttäisivät epäillyttävän paljon viikkoja, niin sitten ehkä kannattaisi suunnata ultraan vaikka yksityisen kautta jo ennen neuvolaa.

[QUOTE="Lissu";24113545]Mitä jos ostaisit sellaisen viikkonäytöllisen testin? Eihän ne täyttä varmuutta viikoista anna mutta ehkä vähän suuntaa? Ja jos näyttäisivät epäillyttävän paljon viikkoja, niin sitten ehkä kannattaisi suunnata ultraan vaikka yksityisen kautta jo ennen neuvolaa.[/QUOTE]

joo niin taidan tehdänkin... luulin et siinä clearblue testissä olis tullu näkyviin ne viikotkin,mut siinä tuli vaan lukee et raskaana...? onko sama testi kyseessä?

jeps...kiitos tuosta vinkistä:) käynki varmaan heti aamulla ostamassa veilä senkin:D: saapahan sit vähän selvyyttä asiaan:D. voin tulla sit kertomaan samalla nikillä et monella viikolla olen:)

Yhteistyössä