Miten voi olla kateellinen pehvaa jakavalle naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Täällä sitten osataan kääntää nää asiat hienosti!

Ei se minua haittaa yhtään..
Minä säälin sitä naista jonka mies oli eilen tuon naisen matkaan lähteny:(
En sitten tiedä onko miehillä/naisilla joku vimma jos sanoo ei niin sitä ei ymmäretä vaan otetaan haasteena?
Voin sanoa että onneksi mieheni kertoi asian ja sanoi että tälläinen homma,mietin jos tuo olisi tullut julki jotenkin muuten olisin joutunut miettimään miehen uskollisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Okei, mulle tuli vaan fiilis et sä oot aika nolo ja miehes on joku vässykkä kun ei saa akkoja kuriin. Todennäköisesti se vaan nauttii tilanteesta olla kahden naisen "haluama"

Miten saat tilanteen loppumaan?
jos et vastaa puheluihin,tekstiviesteihin sen jälkeen kun sanot selkeästi asiasi.
Pitääkö sinne viranomaisille oikeasti mennä tekemään joku ilmoitus?
Numeroa meinas vaihtaa huomenna mutta sekin tuntuu aika paskalta kun tollainen teinip osaa lopettaa :/
Ja mie olen mieluusti nolo jotta tuollaisen naisen miehen aika herätä todellisuuteen mitä akka touhuaa.

No voi että.. mihin se mies joutuisikaan ilman sinua!

Ajatteles, jos sä et olisi leikkimässä pelastavaa enkeliä, se varmaan naida nussuttelisi sitä naista koska ei osaa itse laittaa pistettä koko touhulle.

Okei, mulle tuli vaan fiilis et sä oot aika nolo ja miehes on joku vässykkä kun ei saa akkoja kuriin. Todennäköisesti se vaan nauttii tilanteesta olla kahden naisen "haluama"

Miten saat tilanteen loppumaan?
jos et vastaa puheluihin,tekstiviesteihin sen jälkeen kun sanot selkeästi asiasi.
Pitääkö sinne viranomaisille oikeasti mennä tekemään joku ilmoitus?
Numeroa meinas vaihtaa huomenna mutta sekin tuntuu aika paskalta kun tollainen teinip osaa lopettaa :/
Ja mie olen mieluusti nolo jotta tuollaisen naisen miehen aika herätä todellisuuteen mitä akka touhuaa.

No voi että.. mihin se mies joutuisikaan ilman sinua!

Ajatteles, jos sä et olisi leikkimässä pelastavaa enkeliä, se varmaan naida nussuttelisi sitä naista koska ei osaa itse laittaa pistettä koko touhulle.

No kerrotko minulle miten mies tekee lopun tuolle?

Te jotka sanotte että miten nysverö mies kun naisen pitää puuttua että lopettaa tuon..
HÄN EI lopettanut viestien pistämistä edes sen jälkeen kun olin hänen miehelleen laittanut viestin.
että kertokaas miten hänet saa lopettamaan?
niin virkavalta on tietenkin mutta viitsisi tuollaisen naisen takia sitä vaivata..numeron mies sanoi vaihtavansa eli se vaientaa puhelimen toivon mukaan ainakin hetkeksi.

No kertokaas nyt te jotka sitä että saa mies sitä loppumaan niitä vinkkejä siihen hommaan!
helppo siellä näppiksen takana vinkua,jos on vinkkiä niin kehiin!

No, voin kertoo sun miehelles jos se kysyy. Mitä sä sillä tiedolla teet.

No kertokaas nyt te jotka sitä että saa mies sitä loppumaan niitä vinkkejä siihen hommaan!
helppo siellä näppiksen takana vinkua,jos on vinkkiä niin kehiin!

No, voin kertoo sun miehelles jos se kysyy. Mitä sä sillä tiedolla teet.

Mies voisi mennä ovelle, näyttää viestit ko. naisen siipalle. Tai soittaa naisen miehelle.

Tai sitten voisi tehdä ilmoituksen puhelinhäiriköinnistä poliisille.

Ei kai se vaimon tehtävä ole kuitenkaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mies voisi mennä ovelle, näyttää viestit ko. naisen siipalle. Tai soittaa naisen miehelle.

Tai sitten voisi tehdä ilmoituksen puhelinhäiriköinnistä poliisille.

Ei kai se vaimon tehtävä ole kuitenkaan?

Mutta jos tuo viestin laittaminen hänen miehelleen ei sitä touhua lopettanut niin tuskin myöskään tuo ovelle meno..
pitää varmaan harkita tuota poliisia mutta viitsis ihan heille turhista asioista vaivata..
helvetti voi mennä kaaliin tuollaiset joille ei mene sana perille!

Yhteistyössä