Miten voi olla kateellinen pehvaa jakavalle naiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
Minä vaan kysyn..
tälläisen tapauksen kanssa olin tekemisissä ja pistin ihan suoraan sen naisen miehelle viestiä että muijas sitten iski hieman väärää miestä joten voitko panna sitä kotona vähän useemin..
Nainen vastasi mulle että "voi ootko vähän kateellinen lehmä siellä taas"
hmm..en mie oikeestaan osannu muuta tehdä kuin nauraa ja todeta että mitenhän minä nyt olen kateellinen?
heidän parisuhteestaan mikä ei ilmeisesti toimi kun täytyy vierasta yrittää?
kaikki mitä omistavat on miehen..niin no..on heillä pienet palloposkiset lapset joita isi hoitelee kun äiti iskee niitä toisten miehiä :D
Juu kuhan puran niin sapetti koko asia..

mä en henk.koht ikinä laittais tommosia viestejä kenellekään. Paitsi jos ois joku TODELLA läheinen pariskunta niin sanoisin pettävälle, että jos et kerro niin minä kerron. Mutta en sitäkään tekisi tekstiviestillä. Melko lapsellista käytöstä sinulta. Kuuluuko asia edes sinulle?

Alkuperäinen kirjoittaja justjoo:
mä en henk.koht ikinä laittais tommosia viestejä kenellekään. Paitsi jos ois joku TODELLA läheinen pariskunta niin sanoisin pettävälle, että jos et kerro niin minä kerron. Mutta en sitäkään tekisi tekstiviestillä. Melko lapsellista käytöstä sinulta. Kuuluuko asia edes sinulle?

Ai kuuluuko?
Jos soittelee ja pommittaa minun miestäni,mies baarissa samaan aikaan niin munissa kiinni ja oli mukanaan viemässä.
Nainen laittoi jätä se huora ja tälläistä viestä ja minä laitoin suoraan naisen miehelle juuri tuon viestin.
Juu ei mieheni mihinkään lähtenyt ja tulihan sitten naiselta myös että miehes haluaa musta eroon kun kertoi nuo ja näytti viestit mitä oli sen puhelimeen tullut..

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Minkä ikäsiä te ootte?

Valitettavasti 30 minä ja mies ja tämä nainen 23..
Elämä on=)
Olisin tietenkin voinut käydä vähän kopauttamassa naista tälle maapallolle mutta tyydyin laittamaan tuon yhden viestin..
Mies joutuu nyt vaihtamaan numeron kun nuo yölliset soittamiset ja viestien laittamiset ei lopu..
Onko se naisille jotenkin HAASTE jos ei lähdekään mies mukaan..ihmeellistä..

Alkuperäinen kirjoittaja eeeeeeedff:
sun mies näytti sun sille laittamia viestejä jollekin naikkoselle???

:-0

aah ei kun tämän naisen laittamia viestejä näytti siis minulle mitä tupsahtelee öiseen aikaan.
voi sitä naisparkaa jonka mies oli eilen hänen matkaansa lähtenyt=/

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ihmettelen, miksei mies itse saa tekstari- yms vonkausta loppumaan.
On aika noloa meinaan, että vaimon pitää puuttua asiaan.
Mies on sanonut karjaisten puhelimessa että perkele loppuu,tämän jälkeen ei vastannut soittoihin.ei vastaa viesteihin nainen pommittanut yli viikon nyt siitä huolimatta ja minulla napsahti viimeyönä hermot.
Numeron mies vaihtaa huomenna ja pistää salaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ai kuuluuko?
Jos soittelee ja pommittaa minun miestäni,mies baarissa samaan aikaan niin munissa kiinni ja oli mukanaan viemässä.
Nainen laittoi jätä se huora ja tälläistä viestä ja minä laitoin suoraan naisen miehelle juuri tuon viestin.
Juu ei mieheni mihinkään lähtenyt ja tulihan sitten naiselta myös että miehes haluaa musta eroon kun kertoi nuo ja näytti viestit mitä oli sen puhelimeen tullut..

njaa kato en tajunnut tosta tekstistäsi, että tämä nainen iski SUN miestäs. aattelin että vaan jotain satunnaista jätkää ja katsoit tärkeäks laittaa sen miehelle viestiä sit :D

Ai kuuluuko?

njaa kato en tajunnut tosta tekstistäsi, että tämä nainen iski SUN miestäs. aattelin että vaan jotain satunnaista jätkää ja katsoit tärkeäks laittaa sen miehelle viestiä sit :D

Aah...siis minun miestäni iski tosiaan,pahoittelen epäselvyyttä=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks sun miehes on sit yleensä antanut numeron sille naiselle??

Ottanut findistä tai jostain tuollaisesta.
Saa ihan nimen tietämällä numeron.

niimpä niin... ja sä uskot kaiken mitä mies sulle sanoo? ;) ok...

Uskon.
Hän olisi voinut salata koko asian minulta.
Ravintolassa oli karjaissut lujaan ääneen että pidä akka näppisi irti,oli ujuttanut jostain pöydän välistä hänen reidelleen.
Miehen ystävä ja hänen vaimonsa oli siinä tilanteessa kanssa ja sanoivat myös sitä ettei nainen ottanut kuuleviin korviin tai saati hävennyt käytöstään :O

Okei, mulle tuli vaan fiilis et sä oot aika nolo ja miehes on joku vässykkä kun ei saa akkoja kuriin. Todennäköisesti se vaan nauttii tilanteesta olla kahden naisen "haluama"

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Okei, mulle tuli vaan fiilis et sä oot aika nolo ja miehes on joku vässykkä kun ei saa akkoja kuriin. Todennäköisesti se vaan nauttii tilanteesta olla kahden naisen "haluama"

Miten saat tilanteen loppumaan?
jos et vastaa puheluihin,tekstiviesteihin sen jälkeen kun sanot selkeästi asiasi.
Pitääkö sinne viranomaisille oikeasti mennä tekemään joku ilmoitus?
Numeroa meinas vaihtaa huomenna mutta sekin tuntuu aika paskalta kun tollainen teinip osaa lopettaa :/
Ja mie olen mieluusti nolo jotta tuollaisen naisen miehen aika herätä todellisuuteen mitä akka touhuaa.

Yhteistyössä