I
imetysexperttejä paikalla?
Vieras
Mistä voi olla kysymys, jos maito näyttää loppuvan, vaikka tähän asti olen täysimettänyt lapsentahtisesti ihan kohtuullisella menestyksellä eli nyt 8 viikon ikäinen vauva on kasvanut keskimäärin n. 250g viikossa? Päivisin olen koko ajan imettänyt 1/2-2 tunnin välein ja öisinkin 1-3 tunnin välein. Maitoa on tullut välillä liiaksikin eli suihkutissivaivaa on ollut, mutta nyt maitoa ei heru millään. Tai siis heruu, mutta tosi hitaasti ja ns. helppoja maitoja ei ole tisseissä enää ollenkaan. Eli kun vauva alkaa imeä, saattaa kestää monta minuuttia ennen kuin maitoa alkaa herua! Pystynkin tällä hetkellä imettämään vain, kun vauva on puolinukuksissa, koska muuten vauva alkaa ensin kiemurrella ja irrottaa jatkuvasti imuotettaan ja lopulta raivota rinnalla, kun maitoa ei vaan ala tulla.
Olen kokeillut jo kikkojakin parin viikon ajan (silloin ekan kerran totesin, että maitoa ei enää tule entiseen malliin): mammateetä juon paljon päivittäin, olen syönyt sarviapilakapseleita jo melkein yliannostukseen asti ja juonut kotikaljaa -tuloksetta.
Ja kohta mun on taas lähdettävä yrittämään, mutta yritän tulla mahdollisimman pian tsekkaamaan, jos joku on osannut jotain kommentoida.
Olen kokeillut jo kikkojakin parin viikon ajan (silloin ekan kerran totesin, että maitoa ei enää tule entiseen malliin): mammateetä juon paljon päivittäin, olen syönyt sarviapilakapseleita jo melkein yliannostukseen asti ja juonut kotikaljaa -tuloksetta.
Ja kohta mun on taas lähdettävä yrittämään, mutta yritän tulla mahdollisimman pian tsekkaamaan, jos joku on osannut jotain kommentoida.