Ä
äitä
Vieras
ei sitä voi tietääkkään.mutta vanhempien tulee tietää omat rajansa ja oppia uuden toiminta tavat,jos muu ei auto.vanhempien on oltava aikuisia,vaikkei jaksaisikaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tohon uniasiaan...sitä pärjää yllättävän pitkään parin tunnin unilla,tuntuu välistä jopa virkeeltä,mutta sitten jonku ajan päästä romahtaa =(
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tohon uniasiaan...sitä pärjää yllättävän pitkään parin tunnin unilla,tuntuu välistä jopa virkeeltä,mutta sitten jonku ajan päästä romahtaa =(
yllättävän pitkään? mikähän se sulla on?? mä olen jo puolitoista vuotta nukkunu noilla unilla!!!
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Kyllä mäkin jaksoin hyvin ensimmäisen kasvattaa.. sitten reilu vuoden päästä tuli tämä toinen. on allergiaa ja todella itkuinen lapsi. valvottaa yöt jne. Olin ihan loppu kunnes tajusin pyytää apua enkä häpee yhtää. Ei sitä voi etukäteen tietää et jaksaa vaikka kuinka olis edellisten kanssa jaksanu. Elämäntilanteet muuttuu ja vaikka nyt jaksat niin ei se tarkota että aina jaksat. Ihmeellistä ettei aikuiset ihmiset ymmärrä tollasta ja sit tuomitaa toiset ku ne väsähtää. Ei kukaan voi väittää että jaksaa tilanteessa ku tilanteessa. Meillä vielä kaiken lisäksi parisuhde kriisissä ja kyllä sekin syö voimia. Mun mielestä ei kukaa voi vannoa että aina jaksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta ihmiset on erilaisia,toiset jaksaa toiset ei..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta ihmiset on erilaisia,toiset jaksaa toiset ei..
no mitäs epäselvää tässä vielä on??
Et muuten ole tämän ketjun ap?!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta ihmiset on erilaisia,toiset jaksaa toiset ei..
Alkuperäinen kirjoittaja oikea ap.:Et muuten ole tämän ketjun ap?!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta ihmiset on erilaisia,toiset jaksaa toiset ei..
Alkuperäinen kirjoittaja pumpum:Voi kuule kolme pistettä ... Pitääkö sinut nyt korottaa vuoden äidiksi kun olet jaksanut valvoa vähillä unilla ja uskot jaksavasi vast edeskin... Ei elämä eikä varsinkaan äitiys oli kilpailua! vai tehdäänkö galluppi: kuka on elänyt pisimpään parin tunnin yöunilla!!! Mun puolestani olet voittaja siinä asiassa!! Mitä jos kokeilisit uutta ennätystä!! Seuraava vuosi nukkumatta lainkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Parempi ottaa varman päälle sitten, ja jättää lapset tekemättä. Ja hyvä vinkki: ei kannata myöskään ottaa miestä, lemmikkejä tai työpaikkaa. Rasittavia juttuja kaikki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Parempi ottaa varman päälle sitten, ja jättää lapset tekemättä. Ja hyvä vinkki: ei kannata myöskään ottaa miestä, lemmikkejä tai työpaikkaa. Rasittavia juttuja kaikki.
Näinhän se on...Onneksi on tämä kaksplussan keskustelupalsta jossa saa aina kakkaa niskaan![]()
Vähän kuule kultapieni siltä tuntuu, kun niin kovasti pitää huomioo hakea valvomisellaanAlkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pumpum:Voi kuule kolme pistettä ... Pitääkö sinut nyt korottaa vuoden äidiksi kun olet jaksanut valvoa vähillä unilla ja uskot jaksavasi vast edeskin... Ei elämä eikä varsinkaan äitiys oli kilpailua! vai tehdäänkö galluppi: kuka on elänyt pisimpään parin tunnin yöunilla!!! Mun puolestani olet voittaja siinä asiassa!! Mitä jos kokeilisit uutta ennätystä!! Seuraava vuosi nukkumatta lainkaan...
ei tarvii.. en mä sellaista ole pyytäny... tyhmä sä oot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pumpum:Vähän kuule kultapieni siltä tuntuu, kun niin kovasti pitää huomioo hakea valvomisellaanAlkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pumpum:Voi kuule kolme pistettä ... Pitääkö sinut nyt korottaa vuoden äidiksi kun olet jaksanut valvoa vähillä unilla ja uskot jaksavasi vast edeskin... Ei elämä eikä varsinkaan äitiys oli kilpailua! vai tehdäänkö galluppi: kuka on elänyt pisimpään parin tunnin yöunilla!!! Mun puolestani olet voittaja siinä asiassa!! Mitä jos kokeilisit uutta ennätystä!! Seuraava vuosi nukkumatta lainkaan...
ei tarvii.. en mä sellaista ole pyytäny... tyhmä sä oot![]()
Jos minä olen tyhmä niin silloin olet kyllä sinäkin... Minä pistän pisteen omalta osaltani tälle jutulle. "Kehu" sinä unten vähyydellä, onneks minä kuitenkin saan nukkua. Voisin muuten olla tosi kiukku
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Tästä juuri puhuin ystävälle puhelimessa(jolla huutavainen vauva) että täällä on taas yks lynkattu kun on loppu lapsen huudosta. Mistä todella voi etukäteen tietää millanen vauva tulee ja miten ite jaksaa?!!!! Ja toiseks, tottakai sellaseen joskus väsyy ja haluaa purkaa kiukkuaan ja väsymystään ja se pitäis sallia jokaiselle äidille!!!!! Ne jotka lynkkaa ns valittajan, eivät yksinkertaisesti ole kokeneet samaa eivätkä TODELLAKAAN osaa mennä toisen kenkiin ja silloin voi olla hiljaa. :attn: :attn: :attn: :hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja muahahaa:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Tästä juuri puhuin ystävälle puhelimessa(jolla huutavainen vauva) että täällä on taas yks lynkattu kun on loppu lapsen huudosta. Mistä todella voi etukäteen tietää millanen vauva tulee ja miten ite jaksaa?!!!! Ja toiseks, tottakai sellaseen joskus väsyy ja haluaa purkaa kiukkuaan ja väsymystään ja se pitäis sallia jokaiselle äidille!!!!! Ne jotka lynkkaa ns valittajan, eivät yksinkertaisesti ole kokeneet samaa eivätkä TODELLAKAAN osaa mennä toisen kenkiin ja silloin voi olla hiljaa. :attn: :attn: :attn: :hug: :hug: :hug:
hah.. mistä sä tiedät onko ollu samanlaisessa tilanteessa?? ikäloppu äiti oot..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja emppu:Kyllä mäkin jaksoin hyvin ensimmäisen kasvattaa.. sitten reilu vuoden päästä tuli tämä toinen. on allergiaa ja todella itkuinen lapsi. valvottaa yöt jne. Olin ihan loppu kunnes tajusin pyytää apua enkä häpee yhtää. Ei sitä voi etukäteen tietää et jaksaa vaikka kuinka olis edellisten kanssa jaksanu. Elämäntilanteet muuttuu ja vaikka nyt jaksat niin ei se tarkota että aina jaksat. Ihmeellistä ettei aikuiset ihmiset ymmärrä tollasta ja sit tuomitaa toiset ku ne väsähtää. Ei kukaan voi väittää että jaksaa tilanteessa ku tilanteessa. Meillä vielä kaiken lisäksi parisuhde kriisissä ja kyllä sekin syö voimia. Mun mielestä ei kukaa voi vannoa että aina jaksaa.
kaikki ei ole samanlaisia... etkä sinä voi sanoa että minä väsähtäisin jos toisen lapsen saan.. joten älä sä tuomitse!