Miten voi erottaa itse kilpirauhasen vajaatoiminnan masennuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "molli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"molli"

Vieras
vai voiko mitenkään?

kilppari arvot oli ainakin lääkärin mukaan normaalit 1,5v sitten... itse tosin olen kuullut että voi siltikin olla vajaatoimintaa vaikka arvot normaalit.. sittenhän minä olen näitten paskojen fiilisten vanki ikuisuuden... kun ei tiedä kumpi mulla on masennus vai kilppari..

Mä kanssa ruvennu epäilee kilpirauhasta, koska olen siis ihan tolkuttoman väsynyt, en jaksaisi mitään muuta, kuin nukkua ja väsähdän helposti!
Paino ruvennut nousemaan ja en edes syö mitenkään paljon ja terveellisesti syön ym.
Kilpirauhanen kipeä / arkakin välillä!

Vuosi sitten laihduin hirveesti ja nyt sitten näinpäin tapahtuu.. :O

Masentunut en oo!

mua väsyttää päivisin mutta esim nyt kun saisi ja pitäisi nukkua ei saa unta millään..

saamattomuus, aloitekyky nolla, tiskikoneenkin täyttöön joutuu tsempata itseään ihan hirveästi.
mikään ei enää tunnu mukavalta kaikki on vaan sellaista harmaata ja tasapaksua.. en muista koska olisin viimeksi oikeasti nauranut kunnolla. tulevaisuus tuntuu ihan toivottomalta ja jopa pelottavalta.
Ajatukset omasta huonoudesta ja arvottomuudesta vaivaa kokoajan. tuntuu siltä että kaikki ympärillä halveksii mua.. :(

Omia oireita oli mm.hiustenlähtö (saattoi liittyä synnytykseen), muistamattomuus (en vaan muistanut ihan tavallisiakaan sanoja, hävisivät mielestä enkä saanut sanottua), tolkuton väsymys, hitaus.

Paino ei noussut ja mieli oli muuten positiivinen. Väsytti, mut ei v**ttanut ;) Ja arvot oli siinä mallilla että lääkäri määräsi siltä istumalta lääkkeet.

Yhteistyössä