Miten voi antaa anteeksi ja unohtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut

Vieras
Tässä tammikuun lopulla sain tietää tai minulle kerrottiin, että nykyiselle ukolleni on eräs nainen tehnyt abortin. Tämä on tapahtunut syksyllä 2005 eli samaan aikaan kun olemme ukon kanssa alkaneet seurustelemaan. En viitsi mennä tarkemmin tapahtumaketjun yksityiskohtiin....

Tämä asia ahdistaa ja vaivaa minua suunnattomasti. Enkä tiedä miten pääsen siitä yli. Asia nostaa päätään aika ajoin..... Mies kieltää koko asian tapahtuneen ja nainen kaverinsa kanssa pitävät kiinni kertomuksistaan. En tiedä ketä uskon.

Voiko toinen nainen olla niin julma toiselle naiselle että jopa valehtelisi tällaista?

Jos abortti on tehty samoihin aikoihin kun te aloitte seurustelemaan, niin eihän mitään pettämistä ole välttämättä ees tapahtunu? En kans ymmärrä, mitä et osaa antaa anteeksi? Toisen naisen tekemää päätöstä omasta kropastaan? :o

voi kauheaa :hug:
mä tiedän , kun petetään siitä tulee niin paha olla !!
haluatko antaa anteeksi ?
voitko luottaa mieheesi vielä ?
kuka sulle kertoi tosta ? ja kyllä voi olla nainen toisella todellakin julma ! onko teillä lapsia ? voimia sulle :hug:

Siis koko asiasta. Eli jos näin on tapahtunut niin kyse on pettämisestä. Mutta jos se norppa on valehdellut koko abortin niin silloinhan minä olen haukkunut väärää puuta. Kun ei tiedä ketä uskoa...... Toi otsikko meni vähän.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 08:24 Vieras kirjoitti:
Siis koko asiasta. Eli jos näin on tapahtunut niin kyse on pettämisestä. Mutta jos se norppa on valehdellut koko abortin niin silloinhan minä olen haukkunut väärää puuta. Kun ei tiedä ketä uskoa...... Toi otsikko meni vähän.....
Aika vaikee asia.. :/ Toisaalta, jollet voi miestäs uskoa, voiko teillä olla enää tulevaisuutta yhdessä? :(

Ymmärränkö oikein, että mies on seurustellut tai hänellä on ollut ainakin yhden kerran suhde jonkin naisen kanssa vähän ennen kuin on alkanut seurustelemaan kanssasi?

Jos mies väittää, ettei hänellä ole ollut ketään muuta ennen sinua, niin sitten on luottamuspulan paikka. Samoin, jos hän on jatkanut suhdetta samanaikaisesti molempien kanssa. Miehellä ei välttämättä ole mitään tekemistä sen abortin kanssa (lukuunottamatta mahdollista siittämistä), sehän on sen naisen päätös.

Me ollaan tään miehen kanssa alettu hengaileen keväällä 2005. Kesällä alkoi meillä olla tiiviimpää ja syksyä kohti tiivistyi tää yhdessäolo. Asuimme silloin eri paikkakunnilla. Itse olin siinä uskossa että seurustelemme koska mies sitä minulle itse aikanaan ehdotti. Tää abortti-juttu on tapahtunut samana syksynä. Tämä nainen kertoi minulle itse. Abortti on todella naisen oma päätös. Mutta sehän on pettämisen tulos.

Meillä on pieni poika ja tämä tekee asiasta vielä v-mäisemmän.

Mä en ainakaan pystyis unohtamaan... enkä siis myöskään antamaan anteeksi...
Miksi joku valehtelis tuollaisesta asiasta?? ellei sitten haluaisi olla miehen kanssa ja haluaa tuhota teidän välit???