Miten vinkkaatte miehelle joululahjoista niin että se ymmärtää?

  • Viestiketjun aloittaja Anniina
  • Ensimmäinen viesti
Anniina
Meillä ei nimittäin ole vielä ikinä ymmärtänyt, kun olen sanonut vaikka tv:tä katsoessa, että onpa ihana yöpaita tuolla naisella tms.

Pitäisikö minunkin kirjoittaa kirje "joulupukille"?
 
mie
Meilläkin sanotaan suoraan, mutta mies ei välttämättä kuuntele mun ehdotuksia. Onneksi on kuitenkin niinpäin, että mies on tosi hyvä keksimään lahjoja, minä taas tosi huono.
 
sanon ihan suoraan muutamia vaihtoehtoja ja mies sitten niistä tuo minkä haluaa. Sama pätee toisinpäin =) Enkä kyllä ilman suoraan sanomista osaisi oikeita vehkeitä tuodakaan, tuo kun haluaa esim. kuulokkeet (kuulokkeitakin on monenlaisia ja kun kyse on huntin tai siitä ylöspäin vehkeistä niin mieluummin oon arpomatta osuinko oikeaan :LOL: )
 
vieras
Minä sanon miehelle että tuommoista voisin toivoa joululahjaksi ja pyydän painamaan mieleen vaikka sen mainoksessa olevan yöpaidan - jos vaikka joku sattuu kysymään että mitähän minä mahtaisin toivoa lahjaksi. :)
 
Zoe-F
Mie saan vakiosti ne puuttuvat akun taskarit ja mini taskarin.
Ja sit loput menee sillee et huokailen jonku tavaran ees vaik kaupas ja sanon et voiku olis ihana, tai tollasen ku joskus sais tai sitte että toiskohan pukki mulle tollasen.
Mies saa sitte itte päättää niistä mitä muistaa mun sanoneen, että mitä ostaa.
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
miks pitää vihjailla, sano suoraan toiveesi!
No siksi kun en haluais tehdä mitään "tilausta" vaan yllättyä iloisesti. Mut se taitaa olla turha toivo...
eli jos olet onnistuneesti vihjaillut haluaneesi yöpaidan niin yllätyt iloisesti saadessasi sen?

jos mä vihjailen haluavani kattilan niin en YLLÄTY jos sen sitten paketista avaankin.. yllätys on sellainen, ettei sulla oo mitään hajua mitä oot saamassa.
 
tonttu
Mulla on pitkä lista jääkaapin ovessa mitä tarvin (ja joka päivä pitenee;)), niin jos siltä listalta jotain saan niin voin todellakin iloisesti yllättyä :D (lista sisältää mm. sukset, yleiskone, vatkain, silitysrauta...jnejne...
 
Sanon ihan suoraan. Lisäksi pitää kertoa, että mistä kaupasta niitä saa.

Mutta en kärsisi saada jotain mitä en halua.
Pikku paniikki iski, kun olin erikseen maininnut, että EN TAHDO Nomination-korua. Tajusin vasta seuraavana päivänä, että miehethän muistaa aina vain sen, mikä on viimeiseksi sanottu...

"se sano jotain jostain korusta, mikäsenyt oli, nominaatio...kai se sit semmosen tahtoo... mistä niitä saa?... olipa kallis..."
Mutta varmistin asian, kun oltiin eilen yhdessä kaupassa ja sormella osoitin, että tuon tahtoisin, ja mies siirsi sen ostoskoriinsa... :D
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja tonttu:
Mulla on pitkä lista jääkaapin ovessa mitä tarvin (ja joka päivä pitenee;)), niin jos siltä listalta jotain saan niin voin todellakin iloisesti yllättyä :D (lista sisältää mm. sukset, yleiskone, vatkain, silitysrauta...jnejne...
Voit tulla multa kerran käytetyn koneen hakemaan :D
Anoppi osti mulle sellasen mikä lie monitoimi koneen, sillä voi raastaa pilkkoa kuoria tehdä mehuja pirtelöitä soseita voi jessus vaikka mitä kaikkea, mutta mä en tee sillä mitään, kun tykkään tehdä vanhaan tyyliin ihan pilkkomalla. Ja jos jotakin soseita tarvis tehdä, niin kyllä se on ehdottomasti sauva sekotin, eikä toi kauhee jätti kapistus mikä hyvä jos mahtuu kaappiin :D
 
Minä olen ihan kirjoittanut joulupukille. Tai meillä on seinässä lista, missä on kaikkien nimet ja alla toiveet, ja se on ikkunan vieressä, että tonttu näkee sen hyvin... siitä tonttu sitten käy katsomassa toiveet. Myös minun toivottavasti. :xmas:
 

Yhteistyössä