miten vietitte uuden vuoden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viekku

Vieras
ajattelin että kun meillä oli muksut kotona ja mieheni otti keittoo oman isänsä kanssa. sit muksut meni isovanhemmille että pääsen juhlimaan mutta mieheni ei päästänyt minua menemään yksin vaan änkes mukaan on niin mustis.

mies juo lasten nähden kotona joka viikon loppu jos ei ole töitä
käy baarissa joka viikonloppu jos ei ole töitä
sit nukkuu krapulaansa

mä siivoan ja teen kotitöitä hoidan lapset. pääsen baariin harvoin

nytkin ennen joulua oli baarissa ja lupas että pääsen mukaan jos saadaan lapsen vahti mutta ei saatu. ja mies sit meni yksin baariin vaikka luvattiin ettei hän sitten mene yksin ja sit siivotaan jouluksi.
itse sit siivosin 2päivää

oltiin lasten kaa mun vanhempien luona jossa oli myös meidän tuttava pariskunta. saunottiin ja istuttiin kodassa iltaa. syötiin ja paukuteltiin välillä raketteja. nukkumaan menin esikoisen kanssa vähän yli puolen yön.

Kotona oltiin omalla porukalla, me vanhemmat otettiin muutamat ja lapset saivat sipsejä ja limsaa. Pommeja ja paukkuja oli ostettuna jonkin verran ja niitä isäntä sitten lasten kanssa pihalla paukutteli. Lapsetkin valvoivat noin yhteen, ja sitten mentiin nukkumaan. Kivaa ja rauhallista =)

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
mutta oliko isännät kännissä lasten nähden?

Ei meillä oo kännissä ikinä muutenkaan niin pahasti että ois mainittavasti kännissä...

Yhdellä vieraista sen lisäksi on alkoholin kanssa ongelma, joten meillä ei käytetty ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
mutta oliko isännät kännissä lasten nähden?

Ei meillä oo kännissä ikinä muutenkaan niin pahasti että ois mainittavasti kännissä...

Yhdellä vieraista sen lisäksi on alkoholin kanssa ongelma, joten meillä ei käytetty ollenkaan.

Kotosalla oltiin suurin osa päivästä.
Mies "tappeli" toisen koneen kanssa kun asensi siihen ensi Fedoran jonka jälkeen Vista ei suostunu käynnistymään...onnistui sitten lopulta korjaamaan tilanteen et molemmat toimii. Ite touhusin pojan kanssa ja seurailin sivusilmällä Voicen Top107-listaa...
Ilotulitus käväistiin katsomassa Kouvolassa...ja samalla kauhisteltiin roskien määrää jota juhlijat olivat jättäneet joka paikkaan.

Ensin ammuttiin osa lasten raketeista, mentiin miehen mukaan ampumaan yksi isompi tulitus ja sitten takas lasten rakettien pariin.
Pelattiin korttia ja pleikkaripelejä lasten kanssa ennen nukkumaanmenoa.
Eli ihan lasten "ehdoilla" ja selvinpäin koko uuden vuoden aatto =)

Selvin päin ja lasten kanssa. Vanhin lapsi (7v) järjesti huoneeseensa nuoremmille omat juhlat lisänä:) Oli piirtonurkkausta ja leikkinurkkausta. Junankin oli kehitellyt, laatikko jota työnteli kun nuoremmat sisarukset olivat kyydissä. Vanhemmille oli ammuntaa. Syötiin nakkeja ja karkkeja, katsottiin ilotulituksia sekä valoimme tinaa.

minä olin töissä! mies oli lasten kanssa vanhemmillaan jossa minäkin poikkesin saunassa ja papaatteja räjäyttämässä ennen töihin lähtöä.eli eipä tullu oltua humalassa sen enmpää lasten nähden kun 'piilossakaann' :D mies joi yhden 0,33l oluen saunassa 18 maissa. eli eipä ollu humalassa sekään. niiden juhlissa oli 4 lasta ja 6 aikuista jotka kaikki olivat selvinpäin.

Mies meni ilta kymmeneen töihin ja minä olin lasten kanssa kotona,ikkunasta kateltiin raketteja ja lapset kävi ajoissa nukkumaan =) Ite valvoin kyllä aika pitkään ja kattelin,kuuntelin raketteja B)

Yhteistyössä