Miten vauvanvaatteista pulkujen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kaisa"

Vieras
hajut pois? Musta tuntuu et meil tämän vajaa 1v:n vaatteista melkoinen osa haisee ihan oksennukselle. Alkanu jostain syystä nyt puklautteleen enempi.. oon pessy 40C ja kuivannu hyvin, mut sit ku ottaa kaapista takas käyttöön ni haisevat :/

60 astetta olis kyllä hyvä, tai sitten kannattaa koittaa pestä vähän vajaampia koneellisia, siis ei liian, mutta kuitenkin niin, että tilaa on. myös etikka huuhteluaineena auttaa (niinkuin pissan hajuunkin). toivottavasti saat puklun hajut pois näillä konsteilla :)

Ihan uus juttu mulle et tuon ikäinen viel puklaa?

Pesuohjeidsen mukaan olen vaatteet pessyt,ei oo hajuja jääny.Joissain vaatteissa kyl haistan pinttyneen hajun,,edellinne vaatteen käyttäjä joi korviketta.

Ethän käytä huuhteluainetta?

[QUOTE="vieras";22621244]Ihan uus juttu mulle et tuon ikäinen viel puklaa?

Pesuohjeidsen mukaan olen vaatteet pessyt,ei oo hajuja jääny.Joissain vaatteissa kyl haistan pinttyneen hajun,,edellinne vaatteen käyttäjä joi korviketta.

Ethän käytä huuhteluainetta?[/QUOTE]

en käytä huuhteluainetta ja tämä käyttää vielä osittain korviketta.. oonko miettiny et johtusko tuo pulauttelu "oikeasta maidosta" tai sit se on siitä et liikkuu niin paljon et ruoka ei pääse laskeutuun röyhtäisee + pulkaa.. suht pieniä määriä kerrallaan mut pahan hajuisia

Tuota etikkaa voisin kyl kokeilla et pesisin nuo kaikki paidat kerralla ja lisäisin niihin etikkaa

Yhteistyössä