Miten vauvan kans uimahallissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tahtoo polskimaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tahtoo polskimaan

Vieras
Help, käytännön vinkkejä :) :) Meinasin lähtee 8kk kanssa uimahalliin omin päin, kun vauvauintia ei tänä syksynä järkätäkään.. mut kaipaisin vähän apua :) Esim miten saatte itsenne riisuttua - pestyä - puettua, jos ootte vauvan kans kahdelleen? Eihän sitä pikkuista voi sinne lattialle laittaa..? Sitterissä ei enää pysy, on sen verran eläväinen :p Ja mitäs muuta mun pitäis osata ottaa huomioon?

Auton turvakaukalo mukaan :) ja siihen joku muovitettu frotee ettei kastu. Ja jos ei siinä pysy tai ei ole enää käytössä tuota niin lattialle vaan ja molemmille helppoa päälle puettavaa =) maissinaksuja tai joku lelu millä viihtyyy tai meidän tenavat on tykänny hypistellä kosteusvoide purkkia =)
Ja sinne kannattaa mennä aamulla niin vesi on puhtaimmillaan.

itsellä ei vielä kokemusta.
mutta uimista haluaisin mysö alkaa pikkuisen kanssa
omin päin harrastaan.
olen nähny kun monet pitää turvaistuinta
ihan siellä pesutiloissaki
mukana että saa itsensäkin pestyä:)

Mä laitoin pyyhkeelle ja ihan lattialle, mutta ehti kyllä aina konttaamaan karkuun, kun koitin riisua itseäni. Ihan hyvin reissu meni kuitenkin kaiken kaikkiaan. Lattia on varmasti ainoa vaihtoehto, jos ei esim. Bomboa tai muuta istuinta ole käytettävissä. Tai sitten pitää vaan sylissä pitää.
Kuulemma joissain uimahalleissa on Ikean muovisia syöttötuoleja, joihin lapsen voi laittaa odottamaan, mutta ei meillä ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla ole moisia näkynyt.
Lähtöhetkellä pukeminen sujui paljon paremmin, kun oli lapsi sen verran uinnista väsynyt.
Ekana puin hänet ja annoin vesipullon ja lelun käteen, hyvin pysyi paikallaan.

Voi olis kiva kyllä mennä, mutta kun oon niin laiska itseänikin sinne viemään niin vielä tuon seitsenkuisen joka ryömii kamalaa vauhtia joka paikkaan eikä suostu olemaan aloillaan..

Jospa pääset uimaan ja sat pikkuisenkin mukaan!

Yhteistyössä