Miten vauva nukkumaan ilman huutoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Villivadelma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
3 906
0
36
Vauva 9kk nukahti just äsken.Nukuttaminen aloitettiin 20.30.Eli reilu kaks tuntia meni taas.Suurimman osan ajasta tyttö vaan huusi.
Eli tyttö on siirretty omaan huoneeseen ja omaan sänkyyn nukkumaan.Siirto suju tosi hyvin ja tyttö nukkuu sikeästi yönsä.Näin siis sujui eka viikko.
Nyt viimeset kaks viikkoa tyttö on huutanut ihan hullun lailla AINA kun laskee sänkyyn.Iltamaidot juodaan sohvalla ja sen jälkeen pitäis mennä omaan sänkyyn nukkumaan.Vielä kaks viikkoa sitten tyttö nukahti unilaulun ja silitysten kanssa.Mikä on nyt muuttunut? :/

Mitä mä voin tehdä?Alkaa olla voimat ja usko aika lopussa.Sylissä rauhottuu hetkeksi,mutta pian alkaa kitinä.Tottakai kun on väsynyt.Sänkyyn kun laittaa niin ihan järkyttävä huuto.

Nyt olis hyvät neuvot kalliit. :|

Meillä alko samanlainen iltahuuto/hulina kun jätettiin iltatissittelyt pois eikä saanu enää nukahtaa tissille. Ja koitettiin vaikka mitä ja kauan. Sit joku ihana ihminen (kiitos hälle!) kysy täälä ollaanko koitettu unimusiikkia ja se autto meillä. Nykysellään poika menee nukkuun kiltisti (useimmiten) jakuuntelee musiikkia unta odottaessa.

Hei vattu! :D
Jaa, teillä sama peli kun meillä Emman kanssa... Taitaa olla jonkin asteista eroahdistusta... Näin mä ainakin olen ajatellut ja neuvolassa oltiin samaa mieltä. Kuuluu ikään. Mä valisin "helpon tien" eli nukutan Emman kainaloon ja kun on unessa siirrän omaan sänkyyn. Emman sänky on tosin kiinni mun sängyssä. Näin on sujunut hyvin ja tänään nukahti jo aivan itse omaan sänkyyn.... :)
Jaksuja! :hug:

Eroahdistusta mäkin veikkaan. Meillä auttoi mun käytetty paita jonka sai kainaloon. Sitten täytyy pitää tarkka huoli siitä ettei vauva ole liian väsynyt sänkyyn laitettaessa, mieluummin hiukan aiemmin. Nyt nukahtaa ihan itellään, vähän aikaa voi jokellella ja sitten sammuu.

On kokeiltu juottaa maito sängyssä,mutta ei auta.Kun maito loppuu,niin huuto alkaa.Soittorasiat yms on kokeiltu myös.

Neamma:Tänäänkin yritin nukuttaa tytön kainaloon,mutta ei auttanut.Sama huuto vaan jatku kun mentiin meidän sänkyyn.Eroahdistusta mä oon kans epäilly.Mutta hieno homma,että teillä Emman kanssa sujuu unille meno jo paremmin. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Koo:
Eroahdistusta. Miksi noin pienen on nukuttava omassa huoneessa?

Tyttö nukku perhepedissä,mutta alkoi mennä yöt levottomaksi kun vaati tissiä koko ajan ja heräili mun kääntyilemisiin.Ja tää tosiaan toimi sen viikon kuin unelma,mutta yhtäkkiä meni näin..

Alkuperäinen kirjoittaja Koo:
Eroahdistusta. Miksi noin pienen on nukuttava omassa huoneessa?

Meillä ainakin parani yöunet koko perheellä kun muutettiin muksu omaan huoneeseen 6 kk iässä. Ei herätty puolin eikä toisin vähtäämisiin. Huutosessio tuli juurikin tuolloin 9 kk iässä, mutta helpotti nopeesti.

Pahimpana aikana nukutin syliin. Istuttin pimeessä olohuoneessa ja sylissä heijasin uneen. Sitten parin päivän päästä istuttiin sängyssä ja sama juttu ja lopulta sängyssä nukutin kainaloon ja tänään nukahti aivan itse! :heart:
Toivottavasti pian helpottaa! :hug:

Yhteistyössä