miten varashälytin pois vaatteesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemmetin myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemmetin myyjä

Vieras
Hitto vie. Juuri kun aloin pukemaan tytölle lappuhaalareita nii huomasin että myyjä jättänyt piiloon lahkeeseen ison valkoisen mollukkahälyttimen??? ja arvatkaa onko enää kuittia tallessa?? h&m vaatteesta kyse. Saako sen kotikonstein irti?

Alkuperäinen kirjoittaja hemmetin myyjä:
Hitto vie. Juuri kun aloin pukemaan tytölle lappuhaalareita nii huomasin että myyjä jättänyt piiloon lahkeeseen ison valkoisen mollukkahälyttimen??? ja arvatkaa onko enää kuittia tallessa?? h&m vaatteesta kyse. Saako sen kotikonstein irti?

mullakin kävi joskus noin ja kyllä ne sen ilman kuittiakin ottaa pois. mielestäni näkee sieltä pesulapun koodista onko maksettu?

Menet kauppaan takaisin ja pyydät poistamaan hälyttimen. Eiköhän onnistu ilman kuittiakin kun asiallisesti esittää asian. Vaate saattaa mennä rikki jos itse alkaa vääntelemään hälyä irti pihdeillä. Tai jos on väripanos, niin sitten varmasti rikkoutuu ja vaate värjäytyy pysyvästi.

täytyy mennä tänään. en viitsi kyllä varmaan itse alkaa nyppimään ettei tule pahaa jälkeä vaatteeseen. Toivottavasti näkevät pesulapusta esim. että olen sen jo kertaalleen ostanut. Voisinpa vaikka soittaakin kyseiseen liikkeeseen asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:

mullakin kävi joskus noin ja kyllä ne sen ilman kuittiakin ottaa pois. mielestäni näkee sieltä pesulapun koodista onko maksettu?

No ei todellakaan näe mistään "pesulapun koodista".

mulla kävi kanssa kerran tuolleen ku citymarketista ostin paidan ja hälytin ei soinut :o
soitin ja sanoin et tulenko sinne irrottamaan hälytintä (kysessä ei värihälytin) ja että mulla kuitti tallessa et olen sen maksanut ja sanoivet vaan et voi ite yrittää pihdeillä irrottaa ja niihän se mies sai sen irti.

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mulla kävi kanssa kerran tuolleen ku citymarketista ostin paidan ja hälytin ei soinut :o
soitin ja sanoin et tulenko sinne irrottamaan hälytintä (kysessä ei värihälytin) ja että mulla kuitti tallessa et olen sen maksanut ja sanoivet vaan et voi ite yrittää pihdeillä irrottaa ja niihän se mies sai sen irti.

Toki voi yrittää, ja VOI onnistuakin. On myös olemassa iso riski sille että vaate rikkoutuu.

Olin ostoksilla kauppakeskuksessa, ostin stokkalta uuden lompakon maksoin ja menin ulos. Kävin paris muussakin isossa vaate puljussa ostin tavaraa, Sit menin pieneen musiikki kauppaan ja sisään mennessä alko hälytin soimaan. se hälytin tarra löytyi loppujen lopuks tuolta ensimmäisenä ostetun lompakon välistä. Ei ne portit välttämättä oo ees käytössä kaikissa liikkeissä.

Mulla oli kerran jääny Anttilasta ostettuun paitaan hälytin, ei hälyttäny portilla. Menin seuraavana päivänä käymään liikkeessä (kuitti oli kylläkin mukana, eivät kysyneet sitä). Poistivat hälyttimen, pahoittelivat kovasti ja antoivat "hyvittelylahjana" meikkipussukan, jonka sisällä oli matkakokoisia pesuaineita, hiustuotteita ja meikkejäkin!! :O

Joku aika sit ostin kirpparilta pari lasten lakanaa (1e/kpl ) ja niissä molemmissa oli semmoset hälyt (mut samassa pöydässä olleissa 5e maksavissa bamse paidoissa ei ollut ).

Kassa sit poisti toisesta lakanasta hälyn, toisesta ei koska sitä ei ees näkyny siinä, oli keskellä lakanaa ja lakana oli taiteltu niin että häly jäi piiloon. Naru oli lakanan ympärillä.
Maksettuani lähin pois, ja ei ne oven suussa olevat portitkaan mitään vinkunu.

Kotona kun lakana käärön avasin, huomasin hälyn. Kaikenlaisia työkaluja kaapista etin ja tunnin työn jälkeen sain sen irti rikkomatta lakanaa.
Eli sen kyllä voi saada irti ilman että kankaaseen tulee reikiä, mutta vaikeeta ja vaativaa se voi olla.

Tuota kyllä ihmettelin et miks euron lakanoissa oli hälyt mutta kalliimmissa vaatteissa ei ollu :o
Ja miks ihmeessä kirppiksen portit ei sit ruvennu vinkumaan? Jos portit ei hälytä hälyttimistä, niin nehän on sit ihan turhia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

just palautin Lindexiin pojan kulutetut farkut, jotka heti parin käyttökerran jälkeen meni rikki niistä kulutetuista kohdista. Ei ollut kuittia, myyjä naputteli pesulapusta koodin ja näki sieltä mitä niistä oli maksettu. Oli alessa tuolloin ja se hinta sieltä tulikin.

Meillekin eilen niin, että tytön ostamaan vaatteeseen jäi häly kiinni. Ei hälyttänyt silloin kun lähdettiin ulos liikkeestä vaan seuraavassa kaupassa hälytti. Käytiin otattamassa se pois. Myyjä muisti meidät vielä ja pahoitteli tapahtunutta.

me ostettiin joskus pojalle lakki ja siihen jäi hälytin. Mies katkaisi sen sieltä ihan juuresta ja sai pois. Mutta onhan siinä riskinsä. Ja samassa kaupassa alkoi joskus vanhat kengät hälyttämään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

just palautin Lindexiin pojan kulutetut farkut, jotka heti parin käyttökerran jälkeen meni rikki niistä kulutetuista kohdista. Ei ollut kuittia, myyjä naputteli pesulapusta koodin ja näki sieltä mitä niistä oli maksettu. Oli alessa tuolloin ja se hinta sieltä tulikin.

Jos siellä on viivakoodi, niin sitten voi nähdä. Muuten ei.