Miten vapautua estoista ja oppia sanavalmiiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja estoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

estoinen

Vieras
Olen tässä nyt pitkän tauon jälkeen pyörinyt sinkkuna 8kk ja haluaisin pikkuhiljaa löytää taas miehen rinnalleni. Ongelma on se, että esim. baarissa en halua miesten koskevan minuun, jutellessa en kertakaikkiaan keksi mitään sanottavaa ( -> mies lähtee) enkä mitenkään näe itseäni seksikkäänä tai haluttavana.

Miehen kosketus muistuttaa seksuaalisuudestani, jonka jouduin kauan sitten tukahduttamaan (koska en saanut tyydystystä suurille tarpeilleni) enkä ole uskaltanut päästää sitä irti, joten välttelen kosketusta. Jutellessa minun on vaikea ns. innostua täysin tuntemattomasta miehestä eli en koe tarpeelliseksi kertoa itsestäni tai kysellä hänestä eli juttu tyrehtyy hiljaisuuteen vaikka voisinkin olla kiinnostunut miehestä. En vain keksi mitään puhuttavaa tuntemattoman ihmisen kanssa. Seksikkyyteen taas vaikuttaa se, että minulla on viitisen kiloa ylipainoa, olemattomat rinnat ja omasta mielestäni ruma naama. En voi uskoa että kukaan pitäisi minua seksikkäänä tai haluttavana. Olen tiedostanut, että minun täytyy saada selviteltyä nämä ongelmat, ennen kuin voin alkaa parisuhteeseen. Löytyykö mitään vinkkejä mikä auttaisi?

Itse olen sinun vastakohtasi ( paitsi pienet rinnat minullakin). Minä rakastan jujuttaa miehiä ja flirttailla. Silmistä se kaikki lähtee! Vähän pilkettä silmään, kyllä sinäkin osaat kun 1,5v. tyttöni osaa jo silmillään "siristellä" hassusti keikistellen:)

[QUOTE="vieras";23081361]Ei muutaku perseet olalle niin johan juttu luistaa ja estot katoaa.[/QUOTE]

Kokeiltu on tätäkin, toimii kyllä mutta seuraukset eivät aina ole niin hyviä. Haluaisin tuon tukevassa humalassa esiin tulevan dominan myös esiin selvinpäin. En kuitenkaan halua käytää viinaa siihen enää. Minussa on niiiiin paljon enemmän kuin tämä väritön ja mauton ulkokuori, kun sen vaan uskaltaisi päästää esiin.

Yhteistyössä