miten vakavasti 3veen jutut pitäs ottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
poika on nyt kolmen isiviikonlopun jälkeen alkanu täysin puhumaan et hänen koti on isillä ja kun on täällä, niin kyselee tyyliin et "onks teillä äiti täällä leipää? onko teillä sitä ja onko teillä tätä?"
ihanku puhuis puolitutuista/tutuille ihmisille :ashamed:

ennen on puhunu et hänellä on kaks kotia, isin koti ja oma koti.
nykyään on vaan isin koti ja teidän rivariasunto.

mä oon eksälle sitä sanonu et mua ärsyttää ku puhun kodista,niin se aina tarkentaa et ai niin rivarille? :headwall:

ja nyt se on sit "tarttunu" poikaan ja kuulostaa jotenki aika pahalle :/ :ashamed:

Onkohan miehesi mahdollisesti puhunut pojalle tyyliin: Onko teillä luona sitä/tätä jne. ? :whistle:
Ja puhuu myös sun ja poajn kodista ikään kuin erillisiestä vieraasta talosta.

Ja jättänyt mainitsemasti sinut eli äidin ja teidän kodin lauseesta, jolloin se on jäänyt myös pojan puheesta pois.

eikä mun maailma tähän kaadu, tuli vaan tunne et eikse koe tätä enää kodikseen :ashamed:
tiedän et niin ei ole, mut ajatus on kammottava :ashamed:
otan puheeks eksän kaa ku nään sen joskus parin viikon päästä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
exäs pystyy tekemään kiusaa noinkin..kyllähän noin pieneen kaikki tarttuu.. exä halveksuu sun kotia vaikkei varmasti syytä olisikaan..

jotenki hankala uskoo kyllä tää teoria eksästä :whistle:

miksi?

en mä vaan usko et se mitää tahallista kiusaa tekis.. ollaan kuitenki hyvissä väleissä. mut haluaisin selvyyden silti et miten se puhuu pojalle :)

No meidän kolmevuotias kyselee kans tyyliin: "onko TEILLÄ mitään herkkuja"
Meidän perhe on siis isi+äiti ja 2 poikaa, ei mitään uusioperhekuvioita mukana. Oon sivuuttanu ihan tyystin tai korjannu että tarkoitatko että onko MEILLÄ, tosin sitten poika sanoo että "nii-in, TEILLÄ". Unohda koko juttu, voi olla ettei tuon ikäiset oikein ymmärrä edes koko juttua.

Yhteistyössä