ja tiia oletko niin tyhmä että tulet tänne kysymään oletko outo, olet jos annat lapsesi, ja jopa halveksittava :kieh: anteeksi mutta on kyllä jotain niin kauheaa kun ees mietit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tiia. sä voit etsiä uuden työpaikan, pyytää vähemmän työvuoroja tai jtn, minä en käsitä sinua, eikä sympatiaa kyllä heru yhtään, jopa suututtaa! :kieh:
No en voi mitään jos suututtaa. Tottakai yritän saada säädyllisemmät työajat jos se on mahdollista, mutta se nyt ei ole yksistään minusta kiinni. Jos ei muita töitä ole tarjolla niin ei ole. Sairaanhoitajille täällä päin vähemmän päivätyötä tarjolla. Ja ei ole tarkoitus aloittaa mitään tappeluketjua. LÄhinnä nyt vaan kysyin kyllä, että miten vaikeeta luopuminen teille muille olisi? Ja olenko jotenkin outo kun en haluaisi luopua.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:minälle, en kyllä on mahtava mies, ja isä, mutta en ikinä luopuisi lapsistani, uuden työpaikan voi etsiä, mutta antaa ne pois jota olet 9kk kantanut, rakastanut, huudot kuunnellut, lohduttanut, antanut heille sydämmesi, antaa pois!!!! no en todellakaan :kieh: uuden työpaikan kyllä saa, työkö on tärkeämpi? sin un pitää tehdä uhraus, onko työpaikka tärkeämpi kuin lapsesi?
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ja tiia oletko niin tyhmä että tulet tänne kysymään oletko outo, olet jos annat lapsesi, ja jopa halveksittava :kieh: anteeksi mutta on kyllä jotain niin kauheaa kun ees mietit
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:ja tiia oletko niin tyhmä että tulet tänne kysymään oletko outo, olet jos annat lapsesi, ja jopa halveksittava :kieh: anteeksi mutta on kyllä jotain niin kauheaa kun ees mietit
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:niin no en ainakaan luopuisi. tuskin kukaan äiti,joka rakastaa lapsiansa :|
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:minälle, en kyllä on mahtava mies, ja isä, mutta en ikinä luopuisi lapsistani, uuden työpaikan voi etsiä, mutta antaa ne pois jota olet 9kk kantanut, rakastanut, huudot kuunnellut, lohduttanut, antanut heille sydämmesi, antaa pois!!!! no en todellakaan :kieh: uuden työpaikan kyllä saa, työkö on tärkeämpi? sin un pitää tehdä uhraus, onko työpaikka tärkeämpi kuin lapsesi?
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tiia. sä voit etsiä uuden työpaikan, pyytää vähemmän työvuoroja tai jtn, minä en käsitä sinua, eikä sympatiaa kyllä heru yhtään, jopa suututtaa! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:tiia. sä voit etsiä uuden työpaikan, pyytää vähemmän työvuoroja tai jtn, minä en käsitä sinua, eikä sympatiaa kyllä heru yhtään, jopa suututtaa! :kieh:
No en voi mitään jos suututtaa. Tottakai yritän saada säädyllisemmät työajat jos se on mahdollista, mutta se nyt ei ole yksistään minusta kiinni. Jos ei muita töitä ole tarjolla niin ei ole. Sairaanhoitajille täällä päin vähemmän päivätyötä tarjolla. Ja ei ole tarkoitus aloittaa mitään tappeluketjua. LÄhinnä nyt vaan kysyin kyllä, että miten vaikeeta luopuminen teille muille olisi? Ja olenko jotenkin outo kun en haluaisi luopua.
Kuullostat täysin normaalilta äidiltä, joka rakastaa lapsiaanNyt vaan sinun pitäisi psytyä miettimään yksin lapsien etua ja toimia sen puoleen. Nopeasti lukaistuna minusta lasten etu olisi kyllä ehdottomasti jäädä kotiin isän luokse ja sinä muuttaisit mahdollisimman lähelle. Parhaimmillaan he voisivat vierailla sinun luonasi sitten vaikka päivittäin! Tosin tämä luonnollisesti vaatisi mieheltä ja sinulta ehdotonta "yhden köyden vetoa" kasvatuksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:minälle, en kyllä on mahtava mies, ja isä, mutta en ikinä luopuisi lapsistani, uuden työpaikan voi etsiä, mutta antaa ne pois jota olet 9kk kantanut, rakastanut, huudot kuunnellut, lohduttanut, antanut heille sydämmesi, antaa pois!!!! no en todellakaan :kieh: uuden työpaikan kyllä saa, työkö on tärkeämpi? sin un pitää tehdä uhraus, onko työpaikka tärkeämpi kuin lapsesi?
Tietenkän työpaikka ei ole tärkeämpi kun lapseni! Ei todellakaan. Mutta aika vaikeeta on olla yh, 2lasta ja kituutella jollain päivärahalla. Kyllä joku työ nyt pitäis olla, kai se nyt olis lastenkin edun mukaista. Yritän ehdottaa, että käviskö exälle jos lapset siis todella olisivat isällään aina kun itse olen yövuorossa. Tai jos on illasta meno suoraan aamuun. Silloin se tarkoittaa käytännössä 3yötä/per viikko. Tietysti sitten olisi jo sama jos he asuisivat isällään ja olisivat minun luonani silloin kun olen kotona. Mutta hemmetti se luopiminen tekee kipeää. Kai minulla siis kuitenkin jotain tunteita on jäljellä tämän kaiken paskan keskellä.
Alkuperäinen kirjoittaja niin provo:Tämä ilmeisesti tapahtui PORVOOSSA?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Eihän se nyt sitä ole. Jos lapset jäävät pääsääntöisesti asumaan isänsä luokse, niin eihän äiti heistä luovu, heitä jätä tai anna pois. Omia lapsiahan ne ovat senkin jälkeen, äiti on ihan samoin täysivaltainen huoltaja heille, he vain asuvat muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Eihän se nyt sitä ole. Jos lapset jäävät pääsääntöisesti asumaan isänsä luokse, niin eihän äiti heistä luovu, heitä jätä tai anna pois. Omia lapsiahan ne ovat senkin jälkeen, äiti on ihan samoin täysivaltainen huoltaja heille, he vain asuvat muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:puhuinko romaneista? en, lapset kuuluu äidin luo asumaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Eihän se nyt sitä ole. Jos lapset jäävät pääsääntöisesti asumaan isänsä luokse, niin eihän äiti heistä luovu, heitä jätä tai anna pois. Omia lapsiahan ne ovat senkin jälkeen, äiti on ihan samoin täysivaltainen huoltaja heille, he vain asuvat muualla.
Mutta se vaan tuntuu jotenkin niin lopullisesta..ja luopumiselta jos pienet muuttavat isälleen asumaan. Pelottaa niin, että tapaamiskerrat vaan harvenee ja kohta en saa syystä tai jostain nähdä lapsiani.. MIes varmaan alitajuntaisesti pelkää ihan samaa.ja en tajua kuinka osaan olla heistä erosta, joiden kanssa olen ollut aina. Tämä on niin käsittämätön lihasoppa etten jaksa nyt ajatella koko asiaa enää. MIetin sitten exäni kanssa kun tulee tänään käymään.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:lapset kuuluu äidin luo asumaan!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Eihän se nyt sitä ole. Jos lapset jäävät pääsääntöisesti asumaan isänsä luokse, niin eihän äiti heistä luovu, heitä jätä tai anna pois. Omia lapsiahan ne ovat senkin jälkeen, äiti on ihan samoin täysivaltainen huoltaja heille, he vain asuvat muualla.
KiitosEnsimmäinen joka on samoilla linjoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiia:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Eihän se nyt sitä ole. Jos lapset jäävät pääsääntöisesti asumaan isänsä luokse, niin eihän äiti heistä luovu, heitä jätä tai anna pois. Omia lapsiahan ne ovat senkin jälkeen, äiti on ihan samoin täysivaltainen huoltaja heille, he vain asuvat muualla.
Mutta se vaan tuntuu jotenkin niin lopullisesta..ja luopumiselta jos pienet muuttavat isälleen asumaan. Pelottaa niin, että tapaamiskerrat vaan harvenee ja kohta en saa syystä tai jostain nähdä lapsiani.. MIes varmaan alitajuntaisesti pelkää ihan samaa.ja en tajua kuinka osaan olla heistä erosta, joiden kanssa olen ollut aina. Tämä on niin käsittämätön lihasoppa etten jaksa nyt ajatella koko asiaa enää. MIetin sitten exäni kanssa kun tulee tänään käymään.