Miten vaikea onkaan löytää pojalle luontonimi!...

  • Viestiketjun aloittaja "sinisade"
  • Ensimmäinen viesti
"rrrr"
[QUOTE="sinisade";27802708]No tässähän se koko lintanja taisi sitten ollakin: Poika kastettiin Kuu Tähtitaivaaksi.
(Ehkei sittenkään.)
Kuu vielä kuulostaa järkevältä.

Suo: OIKEASTI? Pistetääs kerralla Räme (majava).

Valo oli yksi ehdotus, mutta mies ei oikein lämmennyt... (jos sen mielipiteellä haluaa väliä olevan)
Aarni ehkä...

Mitä mieltä olette nimistä Saarni, Jalava ja Tammi? Toisena tai kolmantena nimenä.[/QUOTE]

Ainoat mitä kehtaan arvostella; on: Silli ja Tilli.
Muuten jokainen tekee parhaansa, myös nimen suhteen.
Joten eipä ole erityistä sanottavaa noista nimistä.
Itse pidän mm. Jupiterista enemmän.
 
"sinisade"
[QUOTE="rrrr";27802677]Tiedän ja kun ehdotan, en kaipaa tuollaista ap:n luomaa mäkätystä (lue ed. viesti), vaan hiljaisuutta jos ei kiitollisuuteen pysty.[/QUOTE]

Kuin joku onnistuu vetämään keilapallon kokoisen herneen nenäänsä, kun kommentoi ehdotettuja nimiä?
Eikös tässä ole tarkoitus keskustella? Siis kommentoida puolin ja toisin! Sinä ehdotat ja minä kerron mikäli nimi oli sen tyylinenkään jota haen.

Periaatteessa vitsinä ehdottamasi Tilli ei ole hullumpi. En vain itse antaisi.
 
"rrrr"
[QUOTE="sinisade";27802761]Kuin joku onnistuu vetämään keilapallon kokoisen herneen nenäänsä, kun kommentoi ehdotettuja nimiä?
Eikös tässä ole tarkoitus keskustella? Siis kommentoida puolin ja toisin! Sinä ehdotat ja minä kerron mikäli nimi oli sen tyylinenkään jota haen.

Periaatteessa vitsinä ehdottamasi Tilli ei ole hullumpi. En vain itse antaisi.[/QUOTE]

Asiat voi esittää niin monella tavalla.
 
huooh
:O Jo on ap:lla asenne..! Kuule hei, ala diivailemaan sitten kun maksat palkkaa näiden nimien keksimisestä muille. Nyt ihmiset tuovat julki sulle kymmeniä nimiä, joita ei heti ehkä löydy valmiilta listoilta ja osa voi olla oikeasti heidänkin lastensa nimiä. Aika lapsellista tuollainen kiukuttelu että "OIKEESTI?? SIIS OMG MITEN JOKU VOI"....

Ps. Yleistiedon virkistykseksi: Sirius, Jupiter ja Otava ovat kaikki olemassa.
 
"vieras"
[QUOTE="rrrr";27802739]Ainoat mitä kehtaan arvostella; on: Silli ja Tilli.
Muuten jokainen tekee parhaansa, myös nimen suhteen.
Joten eipä ole erityistä sanottavaa noista nimistä.
Itse pidän mm. Jupiterista enemmän.[/QUOTE]

jos tiedät että se on se nimi se on se nimi. Jotkut laittaa leikiks ja niitä ei tarvii noteerata.(huomioda)
 
"sinisade"
Yks tykkää vain vanhoista perinne nimistä, toinen teevee sarjojen nimistä, kolmas heittää kirjaimia peräkkäin ja keksii nimen kokonaan itse.
Jupiterien ja Nokien vanhemmille anteeksi. Tarkoitus ei ollut loukata. Todennäköisesti sinä et ymmärtäisi minun antamaani nimeä (ehkä haukut sen toisessa keskustelussa).

Useimmat poikien luontonimet vain kalskahtavat liian keksityiltä, eli ei sellaisilta joita etsin.

Kiitos ehdotuksista, useimmat vain ovat jo noilla luontonimi listoilla eikä yksikään ole pysäyttänyt... Mutten taida olla tuskailuni kanssa yksin!
Kaipa nimi selviää, kun lapsi syntyy. Olisi vain ihana, jos olisi jo yksi nimi varattuna.
 
"vieras"
[QUOTE="sinisade";27802911]Yks tykkää vain vanhoista perinne nimistä, toinen teevee sarjojen nimistä, kolmas heittää kirjaimia peräkkäin ja keksii nimen kokonaan itse.
Jupiterien ja Nokien vanhemmille anteeksi. Tarkoitus ei ollut loukata. Todennäköisesti sinä et ymmärtäisi minun antamaani nimeä (ehkä haukut sen toisessa keskustelussa).

Useimmat poikien luontonimet vain kalskahtavat liian keksityiltä, eli ei sellaisilta joita etsin.

Kiitos ehdotuksista, useimmat vain ovat jo noilla luontonimi listoilla eikä yksikään ole pysäyttänyt... Mutten taida olla tuskailuni kanssa yksin!
Kaipa nimi selviää, kun lapsi syntyy. Olisi vain ihana, jos olisi jo yksi nimi varattuna.[/QUOTE]

sinun lapselle se mitä haluat kutsua...ja se hyväksyy sen.
 
"Voi"
[QUOTE="sinisade";27802982]Ettei Lahnan ja Kääpän vanhempien tarvitse hikeentyä, jätän kommentoimatta nämä nimet. Mutteivät olleet "ihan" mitä haen...
Kiinnostaisi kyllä onko ehdottajalla oikeasti tämän nimiset lapset? Tai antaisitko itse kyseiset nimet.[/QUOTE]

Lapsiparkaa :(
 
"vieras"
talvi, kosmo... Elä ap ole niin jyrkkä vastatessasi ihmisille. Luovuus kukkii parhaiten sallivassa ilmapiirissä. Jos haluat meiltä ehdotuksia, niin elä laita stoppeja. Saattaa se kiva nimi täältä joltakin vielä tulla :)
 

Yhteistyössä