Me istutaan miehen kanssa toisinaan iltaa, limpparin voimalla enimmäkseen, pelataan pelejä/ tehdään palapeliä, jutellaan höpölöpöjä ja tehdään jotain "aikuisten ruokaa".
Vähintään kerran kuussa.
Muoks. Mä itse käyn salilla noin 1-7 kertaa viikossa. Siellä ei tule edes kotiasiat mieleen.
Käyn lenkillä, joskus jumpassa ja kesällä on tarkoitus jatkaa ratsastamista. Ystävien kanssa kaupungilla ja kylässä. Lenkkeilen joka toinen päivä ja välillä olen kotona yksin kun mies on lasten kanssa ulkona, kaupassa tai mummulassa vaikkapa.
Miehen kanssa kaksin ollaan oltu harmillisen vähän mutta kuopuksen kasvaessa siihenkin tulee taas helpotusta. Viimeksi oltiin Chisun konsertissa yhdessä
Käyn salilla ja jumpissa 3-6 kertaa viikossa.
Ja sitten miehen kanssa käydään syömässä,leffassa tms. mutta ei tietty montaa kertaa viikossa , ehkä kerran-pari kuukaudessa.
Todella harvoin! Tällä viikolla kävin 4 tuntia kaupungilla ihan yksin ja mietin kyllä, että miksi en käy useammin?? Mies kyllä hoitaa lapsen, jos vaan sanon että olen menossa jonnekin, mutta silti olen yleensä aina kotona vaikka välillä se ulos lähteminen tekisi todella hyvää. Jostain syystä se oman ajan ottaminen on vaan niin vaikeaa.. mukamas.
Me istutaan miehen kanssa toisinaan iltaa, limpparin voimalla enimmäkseen, pelataan pelejä/ tehdään palapeliä, jutellaan höpölöpöjä ja tehdään jotain "aikuisten ruokaa".
Todella harvoin mitään mikä ei liity työhön, yleensä työt on sitä mun omaa aikaa. Tosin tulevalla viikolla menen keskiviikkona kampaajalle ja sitten torstaina lähden Tanskaan ja se on sitä mun omaa aikaa, kun tulen sitten ma-ti välisenä yönä kotiin.
Kohta kun lapset aloittavat päiväkodissa, niin mulle tulee melkein joka päivä tunti-pari sitä omaa aikaa, kun pääsen jo 12 maissa töistä ja haen sitten lapset päiväunien jälkeen hoidosta.