Öhöm, mä haluan olla siisti ja puhdas, en mä paskalta haise koskaan, eikä mun hiukset ole likaiset. Tehköön toiset mitä tekee, mä teen näin. Ja säkö meidän vesilaskunkin jo maksat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se vika on sinun päässäsi, ei siinä että ne oikeasti likaantuisi. Ettekö yhtään sääli tätä maailmaa ja mieti miten opetatte lapsennekin. Peskää koko ajan kaikkea, ettei vaan yhtää pölyhiukkasta ole missään, niin päästään nopeammin eroon tästä planeetasta. Joillakin ei ole vettä edes juotavaksi ja te tuhlaatte sitä aivan ilman omantunnontuskia.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Kyllä kylpypyyhkeet likaantuu vk aikana, samoin kun lakanatkin, oksettaa ajatuskin et joutusin nukkuun samoissa lakanoissa viä vk jälkeen
Tiesithän, että Suomesta ei saataisi sitä vettä kehitysmaihin kuljetettua, vaikka et käyttäisi sitä yhtään? Meillä säästetään vettä ja energiaa siinä missä voidaan, saadaan joka kk palautuksia vesimaksuista yli puolet. Puhtaus on asia erikseen, vedenpuhdistamot ovat olemassa eikä vesi täällä meillä ole loppumassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se vika on sinun päässäsi, ei siinä että ne oikeasti likaantuisi. Ettekö yhtään sääli tätä maailmaa ja mieti miten opetatte lapsennekin. Peskää koko ajan kaikkea, ettei vaan yhtää pölyhiukkasta ole missään, niin päästään nopeammin eroon tästä planeetasta. Joillakin ei ole vettä edes juotavaksi ja te tuhlaatte sitä aivan ilman omantunnontuskia.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Kyllä kylpypyyhkeet likaantuu vk aikana, samoin kun lakanatkin, oksettaa ajatuskin et joutusin nukkuun samoissa lakanoissa viä vk jälkeen
Joo mutta lapset eivät välttämättä pese ihan niiiin tarkasti..Alkuperäinen kirjoittaja älyhoi:Oikeasti käsipyyhe ei likaannu 48 tunnin aikana. Ei vaikka kävisit 10 kertaa päivässä käsipesulla. Kai sä olet ne kädet pessyt ennen kun pyyhkeeseen kuivaat?
Ota vaan nokiisi jos et kestä kuulla totuutta. En minä sinun sähkölaskun maksamisesta ole huolissaan vaan siitä kuinka hyvälle olette itse tottuneet ja opetatte lapsennekin yhtä hysteerisiksi. Maapallo saastuu, kun meillä pitää olla kaikki niin älyttömän siistiä ja helppoa. Kyllä on ihmeelliset lakanat jotka ovat viikossa käyttökelvottomia jos sinä et kerta edes haise, miehesi vikako se sitten on??Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Öhöm, mä haluan olla siisti ja puhdas, en mä paskalta haise koskaan, eikä mun hiukset ole likaiset. Tehköön toiset mitä tekee, mä teen näin. Ja säkö meidän vesilaskunkin jo maksat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se vika on sinun päässäsi, ei siinä että ne oikeasti likaantuisi. Ettekö yhtään sääli tätä maailmaa ja mieti miten opetatte lapsennekin. Peskää koko ajan kaikkea, ettei vaan yhtää pölyhiukkasta ole missään, niin päästään nopeammin eroon tästä planeetasta. Joillakin ei ole vettä edes juotavaksi ja te tuhlaatte sitä aivan ilman omantunnontuskia.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Kyllä kylpypyyhkeet likaantuu vk aikana, samoin kun lakanatkin, oksettaa ajatuskin et joutusin nukkuun samoissa lakanoissa viä vk jälkeen
Mistä hitosta sinä sen tiiät?! Tulehan kattomaan tuota äsken vaihettua pyyhettä huomenna, kyllä siinä likaa näkyy, vaikka ne kädet onkin pesty!!Alkuperäinen kirjoittaja älyhoi:Oikeasti käsipyyhe ei likaannu 48 tunnin aikana. Ei vaikka kävisit 10 kertaa päivässä käsipesulla. Kai sä olet ne kädet pessyt ennen kun pyyhkeeseen kuivaat?
Mäkö ottasin nokkiini, lähinnä naurattaa toi sun tekstis. Meillä muksu pomppii sängyssä, aina ei ole päiväpeittoa laitettua, joten ei ne enään niin raikkaat ole vk päästä. Se on varmaan sulta pois kun vaihdan vk väleinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota vaan nokiisi jos et kestä kuulla totuutta. En minä sinun sähkölaskun maksamisesta ole huolissaan vaan siitä kuinka hyvälle olette itse tottuneet ja opetatte lapsennekin yhtä hysteerisiksi. Maapallo saastuu, kun meillä pitää olla kaikki niin älyttömän siistiä ja helppoa. Kyllä on ihmeelliset lakanat jotka ovat viikossa käyttökelvottomia jos sinä et kerta edes haise, miehesi vikako se sitten on??Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Öhöm, mä haluan olla siisti ja puhdas, en mä paskalta haise koskaan, eikä mun hiukset ole likaiset. Tehköön toiset mitä tekee, mä teen näin. Ja säkö meidän vesilaskunkin jo maksat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se vika on sinun päässäsi, ei siinä että ne oikeasti likaantuisi. Ettekö yhtään sääli tätä maailmaa ja mieti miten opetatte lapsennekin. Peskää koko ajan kaikkea, ettei vaan yhtää pölyhiukkasta ole missään, niin päästään nopeammin eroon tästä planeetasta. Joillakin ei ole vettä edes juotavaksi ja te tuhlaatte sitä aivan ilman omantunnontuskia.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Kyllä kylpypyyhkeet likaantuu vk aikana, samoin kun lakanatkin, oksettaa ajatuskin et joutusin nukkuun samoissa lakanoissa viä vk jälkeen
Näin myös meilläAlkuperäinen kirjoittaja Valaja:Lakanat 2 viikon välein. Pyyhkeet kerran viikossa. Vessan- ja keittiön pyyhkeet useemmin.
Onhan niitä muitakin huolenaiheita. Mutta minusta olisi tärkeää saada ihmiset miettimään, miksi he toimivat tietyllä tavalla. Että onko ne lakanat oikeasti likaisia, vaiko onko se lapsuuden ajan malli vaan niin pinttynyt päähän, että ei voi opettaa itseään säästämään, kaikessa. Ja vaikka itse olisi sellainen, niin opettaisi edes lapsilleen että tärkeämpää on yrittää elää säästäen kuin ylihygieenisesti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiesithän, että Suomesta ei saataisi sitä vettä kehitysmaihin kuljetettua, vaikka et käyttäisi sitä yhtään? Meillä säästetään vettä ja energiaa siinä missä voidaan, saadaan joka kk palautuksia vesimaksuista yli puolet. Puhtaus on asia erikseen, vedenpuhdistamot ovat olemassa eikä vesi täällä meillä ole loppumassa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se vika on sinun päässäsi, ei siinä että ne oikeasti likaantuisi. Ettekö yhtään sääli tätä maailmaa ja mieti miten opetatte lapsennekin. Peskää koko ajan kaikkea, ettei vaan yhtää pölyhiukkasta ole missään, niin päästään nopeammin eroon tästä planeetasta. Joillakin ei ole vettä edes juotavaksi ja te tuhlaatte sitä aivan ilman omantunnontuskia.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Kyllä kylpypyyhkeet likaantuu vk aikana, samoin kun lakanatkin, oksettaa ajatuskin et joutusin nukkuun samoissa lakanoissa viä vk jälkeen
On olemassa myös ympäristöystävällisiä pesuaineita.
Ehkäpä on muutakin huolenaihetta kuin lakanoiden pesu, suurin osa suomalaisista ei taida vieläkään kierrättää tai muutoin välittää ympäristöstä.
Kyllä se on minulta pois, ennen kaikkea lapsiltamme pois. Ei vika ole sinussa vaan sinun asenteessa. Ihmiset kun ei jaksa edes välittää tai miettiä. Pitää vaan tehdä niin kuin itsellä huvittaa vaikka lapsenlapsilla on sitten elämänlaatu paljon heikompaa. Aivan kun et edes uskaltaisi miettiä, naurat vaan. No, kaltaisiasi on paljon, siksi meillä on talvetkin aina vaan lämpimämpiä. Ihmisten välinpitämättömyyttä se on ja siitä johtuvaa, ei mitään muuta.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Mäkö ottasin nokkiini, lähinnä naurattaa toi sun tekstis. Meillä muksu pomppii sängyssä, aina ei ole päiväpeittoa laitettua, joten ei ne enään niin raikkaat ole vk päästä. Se on varmaan sulta pois kun vaihdan vk väleinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota vaan nokiisi jos et kestä kuulla totuutta. En minä sinun sähkölaskun maksamisesta ole huolissaan vaan siitä kuinka hyvälle olette itse tottuneet ja opetatte lapsennekin yhtä hysteerisiksi. Maapallo saastuu, kun meillä pitää olla kaikki niin älyttömän siistiä ja helppoa. Kyllä on ihmeelliset lakanat jotka ovat viikossa käyttökelvottomia jos sinä et kerta edes haise, miehesi vikako se sitten on??Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Öhöm, mä haluan olla siisti ja puhdas, en mä paskalta haise koskaan, eikä mun hiukset ole likaiset. Tehköön toiset mitä tekee, mä teen näin. Ja säkö meidän vesilaskunkin jo maksat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se vika on sinun päässäsi, ei siinä että ne oikeasti likaantuisi. Ettekö yhtään sääli tätä maailmaa ja mieti miten opetatte lapsennekin. Peskää koko ajan kaikkea, ettei vaan yhtää pölyhiukkasta ole missään, niin päästään nopeammin eroon tästä planeetasta. Joillakin ei ole vettä edes juotavaksi ja te tuhlaatte sitä aivan ilman omantunnontuskia.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Kyllä kylpypyyhkeet likaantuu vk aikana, samoin kun lakanatkin, oksettaa ajatuskin et joutusin nukkuun samoissa lakanoissa viä vk jälkeen
Jep, jep. Mä olen yli siisti ja sillä siisti, et sä mua pysty muuttaan. Mielummin ylisiisti kun pommin jäljiltä oleva asunto mm.. :$Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se on minulta pois, ennen kaikkea lapsiltamme pois. Ei vika ole sinussa vaan sinun asenteessa. Ihmiset kun ei jaksa edes välittää tai miettiä. Pitää vaan tehdä niin kuin itsellä huvittaa vaikka lapsenlapsilla on sitten elämänlaatu paljon heikompaa. Aivan kun et edes uskaltaisi miettiä, naurat vaan. No, kaltaisiasi on paljon, siksi meillä on talvetkin aina vaan lämpimämpiä. Ihmisten välinpitämättömyyttä se on ja siitä johtuvaa, ei mitään muuta.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Mäkö ottasin nokkiini, lähinnä naurattaa toi sun tekstis. Meillä muksu pomppii sängyssä, aina ei ole päiväpeittoa laitettua, joten ei ne enään niin raikkaat ole vk päästä. Se on varmaan sulta pois kun vaihdan vk väleinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota vaan nokiisi jos et kestä kuulla totuutta. En minä sinun sähkölaskun maksamisesta ole huolissaan vaan siitä kuinka hyvälle olette itse tottuneet ja opetatte lapsennekin yhtä hysteerisiksi. Maapallo saastuu, kun meillä pitää olla kaikki niin älyttömän siistiä ja helppoa. Kyllä on ihmeelliset lakanat jotka ovat viikossa käyttökelvottomia jos sinä et kerta edes haise, miehesi vikako se sitten on??Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Öhöm, mä haluan olla siisti ja puhdas, en mä paskalta haise koskaan, eikä mun hiukset ole likaiset. Tehköön toiset mitä tekee, mä teen näin. Ja säkö meidän vesilaskunkin jo maksat :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se vika on sinun päässäsi, ei siinä että ne oikeasti likaantuisi. Ettekö yhtään sääli tätä maailmaa ja mieti miten opetatte lapsennekin. Peskää koko ajan kaikkea, ettei vaan yhtää pölyhiukkasta ole missään, niin päästään nopeammin eroon tästä planeetasta. Joillakin ei ole vettä edes juotavaksi ja te tuhlaatte sitä aivan ilman omantunnontuskia.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Kyllä kylpypyyhkeet likaantuu vk aikana, samoin kun lakanatkin, oksettaa ajatuskin et joutusin nukkuun samoissa lakanoissa viä vk jälkeen
Kyllä minä sen tiedän, mutta mieluummin yritän, paasaan asiasta ja otan vastaan mitä tulee, kuin että vaikenen ja annan ihmisten olla ajattelemattomia. Vaikka sinä et tästä mitään oppisi, niin voihan olla että joku lukee tekstini ja alkaa miettimään. Pienistä teoista kasvaa suuria. Ja tuon ylisiisteyden ja asunto pommin jäljiltä välissä on myös muita vaihtoehtoja. Pienikin luopuminen auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja nuuskamuikkunenn:Jep, jep. Mä olen yli siisti ja sillä siisti, et sä mua pysty muuttaan. Mielummin ylisiisti kun pommin jäljiltä oleva asunto mm.. :$
Tarpeeksi monta kihomatotartuntaa ajaa neuroottiseksi. Puhun tosin vain omasta puolestani.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en sitten millään ymmärrä miten ne pyyhkeet niin likaantuu että parin päivän välein vaihdettava?!
Lakanat noin 1-2 kuussa ja pyyhkeet, niin käsi, keittiö kun kylpy, sitten kun ne haisee. Tai puhdas löytyy lähempää kun käytetty
Näinpä ja joskus se pyyhe käy lattialla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mutta lapset eivät välttämättä pese ihan niiiin tarkasti..Alkuperäinen kirjoittaja älyhoi:Oikeasti käsipyyhe ei likaannu 48 tunnin aikana. Ei vaikka kävisit 10 kertaa päivässä käsipesulla. Kai sä olet ne kädet pessyt ennen kun pyyhkeeseen kuivaat?
Muttei hyvälläkään. ei mua ällötä, ei me spermastella lakanoita.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Itse en vois millään nukkua kuukautta samassa lakanoisa. Vaikka käviski jokailta pesulla niin ei siltikään. Ei pahalla.