Miten usein uusitte silmälasinne??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cheap&Chic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cheap&Chic

Vieras
Kauheita päänsärkyjä ja lasit tuntuu jotenkin epämukavilta ja raskailta silmille,,,Mitähän nuo nyt ovat olleet 6-8 vuotta ja monta kertaa väännelty. Ja itku kun on rahat vähissä.. Miten usein te vaihdatte lasinne ja olisiko mitään suositeltavaa optikkoliikettä Helsingissä? Ja mitähän ne nykyään maksaa? Mun edelliset Ralph Laurenit maksoi 800 euroa voimakkuuksineen ja ohennuksineen. Oliskos vinkkejä miten voitaa tää homma edullisesti ja tyylikkäästi?

Käy nisseniltä ostamassa saat edullisesti.

Itse ostan kyllä ihan kunnon optikkoliikkeestä. 2 vuoden välein ostan. Pakko on ostaa. Melkein ihan sama ostaa pokat ja linssit kun pelkät linssit. Ei montaa euroa ole välissä.

[QUOTE="Aapee";23809210]Onko kukaan kokeillut Specsavers liikettä? Osaako ne siellä asiansa? Piilolinsseistä en ole kiinnostunut. Musta on kivaa olla rillirousku :D[/QUOTE]

Mulla lasit Specsaversiltä ja ei valittamista. Mutta onkin vasta ekat lasit joten muista ei kokemusta.

Kauheita päänsärkyjä ja lasit tuntuu jotenkin epämukavilta ja raskailta silmille,,,Mitähän nuo nyt ovat olleet 6-8 vuotta ja monta kertaa väännelty. Ja itku kun on rahat vähissä.. Miten usein te vaihdatte lasinne ja olisiko mitään suositeltavaa optikkoliikettä Helsingissä? Ja mitähän ne nykyään maksaa? Mun edelliset Ralph Laurenit maksoi 800 euroa voimakkuuksineen ja ohennuksineen. Oliskos vinkkejä miten voitaa tää homma edullisesti ja tyylikkäästi?

Pakko uusia parin vuoden välein. Kalliksi tulee, kun on sekä plus- ja miinusvahventeet sekä taittovika ja rajoitteinen näkökenttä. Viime kesänä sain specsaversilta kahdet lasit 600 eurolla, halvat mielestäni. Toiset olivat aurinkolasit samoilla ominaisuuksilla heidän tarjouksensa mukaan (eli toiset ilmaiset). Kannattaa katsella, itse ostan halpoja kehyksiä, en koskaan yli 200 euroa maksavia.

Itse suosin Zenniopticalia tai SelectSpecsiä. Jälkimmäinen englantilainen ja zenni vissiinkin japanilainen, mutta sivut ovat lontoon murteella. Lasit mitkä eivät ole mitään "merkkiä" voi saada 20e.

Minä kerran kännissä menin ostamaan Guccin ns. pisnesklasit. Maksoivat 600€. Rahaa oli silloin kuin rantarosvolla.

Mulla on edelleenkin ne kakkulat. Kerran menin turvallenikin ABC:n edessä ja sanka katkes. Ukko liimas pikaliimalla ja ne kestäneet jo 4 vuotta.

Nyt pitäs jo vaihtaa...
Ne sankilatkin maksoivat paljon vaan se hionta luultavasti vielä enemmän.

[QUOTE="vieras";23809405]Minä kerran kännissä menin ostamaan Guccin ns. pisnesklasit. Maksoivat 600€. Rahaa oli silloin kuin rantarosvolla.

Mulla on edelleenkin ne kakkulat. Kerran menin turvallenikin ABC:n edessä ja sanka katkes. Ukko liimas pikaliimalla ja ne kestäneet jo 4 vuotta.

Nyt pitäs jo vaihtaa...
Ne sankilatkin maksoivat paljon vaan se hionta luultavasti vielä enemmän.[/QUOTE]
Minäpä laitan teille kohta kuvan niistä... ;)