Miten usein teillä seksiä viikossa? Onko tilanne molempien mieleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3 kuukautta yhdessä ja seksiä 2-4 kertaa viikossa. Nähdään lähinnä vain viikonloppuisin, että kyllä seksiä olisi varmasti enemmän jos nähtäisiin joka päivä. :D

[QUOTE="kkmm";29783219]
Meillä seksiä viikossa on 0-10 kertaa, keskimäärin ehkä 2,8.[/QUOTE]

Voisin harrastaa seksiä useamminkin, mutta tyydyttävä tilanne on näinkin. Miehelle tilanteen olevan tyydyttävä.

Meilläkään ei kertaakaan viikossa, ei edes kertaa kuukaudessa. 6 vuotta yhdessä, 1,5-vuotias lapsi, ollaam vähän alle 40-vuotiaita. Jotenkin se vähän hiertää, mutta toisaalta jotenkin molemmat tuntuvat olevan suht ok asian kanssa. Asiasta on kriiseilty, pari kertaa terapeutilla käyty. Ehkä se eniten hiertää siksi, että ympäröivä media yms. tuntuvat ihailevan suurta seksin määrää.

N. 2-3 kertaa viikossa ihanne olisi meille molemmille mut joskus se jää siihen yhteen kertaan. Joskus sitten kun innostutaan ja saadaan olla kaksin niin pari kertaa päivässä. Jos on menkat mulla niin voi tulla melkein kahdenkin viikon tauko kun kestää reilun viikon mut huolehdin miehen tarpeista sit muilla keinoilla :D Eli ihanne olis 2-3 kertaa viikko mut yleensä jää siihen 1-2 kertaan paitsi kausittain lomailun aikana ym. otetaan vahingot takas. Yhdessä oltu 17 vuotta ja kaks lasta. Härreguud ku tuli hankalasti kirjotettua!!!! No ainaki minä tajusin ite miten me sekstataan, jospa te muutkin :D

Sanoisin, että tilanne on tasapainossa tällä hetkellä. Elämäntilanne on sellanen, ettei voi yhtä usein kuin tekis mieli, mutta otamme huomioon toisemme. Tahti on parin päivän välein - pari kertaa päivässä; ihan fiilareista ja tilaisuuksista riippuen.

Voi kauhea jos olis ittelläni mies, joka haluaisi noin useasti että 5 krt tuntuisi vähältä määrältä! :D onneksi on löytynyt sopiva kumppani. Ihan sen takia tän kyssärin laitoinkin, että näkisin vähän mihin muut ovat päätyneet. Itse en jaksa viikolla edes miettiä seksiä eikä mieskään, viikonloppuna sitten kun saa aamullakin nukkua pitkään. Näin me ollaan erilaisia.

Mä en taas haluaisi miestä jolle seksi ei olisi todella tärkeä juttu kun itsellenikin on, se on ihan ykkösnautintoja elämässä ja koen mieheni korkean libidon tosi kiihottavana asiana :) Valitettavasti vain nyt on joku kamala kuiva kausi kun haluaisin minäkin haluta ja saada seksiä vaikka joka päivä, mutta hormonit ei ole just ihan mukana menossa, mutta onhan tääkin ihan ok. Ja siis tietenkään se ei ole sitä perus yhdyntää joka kerta, ei sitä jaksaisi pidemmän päälle, vaan todella vaihtelevaa ja kokeilevaa. En kyllä maininnut, että otan loppuina päivinä sitten ilolla suihin kun ei yhdessä touhuta, mutta sitä ei varmaan lasketa tässä keskustelussa. Eli periaatteessa on melkein joka päivä :D

Yhteistyössä