Miten usein käyt papa-kokeessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitäis mennä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pitäis mennä

Vieras
Taitaa olla jo yli kolme vuotta, kun olen käynyt papa-kokeessa. Jotenkin pelkään sitä, että jotain löytyy. Hullua, tiedän.

Miten usein papa.ssa pitäisi käydä?

Jaa-a, en varmaan riittävän usein. Oon n. 25 vuotias, ja olen käynyt elämäni aikana kerran. Jotenkin ei vain huvita levitellä tuntemattomille, vaikka kuinka olisivat hyvällä asialla...

Pakko kai se on uskaltaa. Synnytyksestä reilu puolivuotta kulunut.... Ristiselkään koskee, mutta lienee varmaan raskauden rasituksiin ym. liittyvää... Nimimerkillä. kohdunkaulansyövän oireet lukenut. ;)

Aika hölmöä olla käymättä sen takia että pelkää mitä sieltä löytyy. Tosin itsellänikin oli vähän pidempi tauko ja ylläri ylläri: syövän esiastehan sieltä paljastui! (Onneksi asia on hoidossa) mutta nyt käyn kyllä niin usein kuin vaan mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Aika hölmöä olla käymättä sen takia että pelkää mitä sieltä löytyy. Tosin itsellänikin oli vähän pidempi tauko ja ylläri ylläri: syövän esiastehan sieltä paljastui! (Onneksi asia on hoidossa) mutta nyt käyn kyllä niin usein kuin vaan mahdollista.

Joo, tiedän että älytöntä ja hölmöä on. En edes tiedä miten näin koen. Läheinen ihminen kuolemassa syöpään ja jotenkin tuo tauti saa minut hätäilemään jo ennakkoon, vaikkei sieltä yleensä löydykään mitään...

Tilaan ajan huomenna! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pakko kai se on uskaltaa. Synnytyksestä reilu puolivuotta kulunut.... Ristiselkään koskee, mutta lienee varmaan raskauden rasituksiin ym. liittyvää... Nimimerkillä. kohdunkaulansyövän oireet lukenut. ;)

Mä pelkäsin ihan samaa. Syöpää ei löytynyt mutta sen esiaste kylläkin. Mulla on edelleen alaselkä ja -vatsakipuja ja toisinaan pelkään että jos kuitenkin on syöpä jossain muualla.

Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
edellisestä on 8 vuotta. mut meinasin jos vaikka ens kuussa taas uskaltaisin. tuli vain kammo kun aina oli joku vanha äijä odottamassa.

mulla kans kammo.sattu ekan kerran niin paljon olin 21, kohta 30 ja oottelen sitä kutsua että olis pakko mennä!

Yhteistyössä