miten usein harrastatte seksiä?olenko seksuaalisesti vajavainen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiina

Vieras
oon varmaan aina ollu seksuaalisesti vajakki...siis kyllähän mullakin halut on ja jopa panettaakin ihan välillä..mutta ei siis mitään kestämätöntä halua(paitsi krapulassa on melkeen pakko saaha).

tuntuu että kaikkia kavereita panettaa aina ihan hulluna ja kaikki yhen yön panotki on ollu mahtava nautinto niille.
ja sit vielä oon exäni ja nyt nykysen mieheni kanssa jutellu siitä että annan tosi harvoin,et kaikki niitten aikasemmat on antanu paljo enemmän(puhutaan aika avoimesti kaikesta).annan siis keskimäärin kerran viikossa...joskus voi tulla panetus päiviä että monesti parin päivän sisällä.

tykkään siis seksistä kyllä mutta läheisyys,halaukset,pusut ja hellyys on mulle paljon enemmän nautintoa tuova asia kun seksi.

vuodessa on harrastettu noin 5krt, eli jos sä oot vajaavainen, niin mikähän minä olen:) Kotona kuitenkin rakastava aviomies. Mutta ne pienet lapset ei oo mitenkään helpoin yhdistelmä seksin kanssa. Eli ei oo aikaa, eikä tarpeeksi virkeä iltaisin enää.

musta kyllä kans tuntuu et en oo kovin seksuaalinen ihminen! sun kerran viikossa on paljon! meillä seksiö ehkä joka toinen viikko, nyt en muista koska viimeks. nautin seksistä seksileluilla hetken, mutta mieheni ei mua sytytä. en tiedä saanko, en ole varma? mä voisin niin helposti elää koko loppu elämäni ilman seksiä. ja itseasiassa se olisi helpotuskin!

on minullakin lapset ja aina touhua, mutta jos ei ole seksiä vähintään kerran viikossa niin tuntuu että "etääntyy" miehestä. Toisaalta ei sitä aina sen useammin välttämättä edes kaipaa.

niin noh, sanotaanko et me ei keretä olosuhteidenpakosta sekstaileen usein :D MIes tekee yötyötä joten itapvälä ku herää lapsetki on jo hereillä tai ainakin toinen, illalla kun lähtee töihin lapset saattavat just kanssa olla menossa petiin. Vapaapäivät tulee nytkin, mut mä lähen reissuun...

No jos tuntuu että on jotenki vajavainen, tai että ei ole omasta mielestään tarpeeksi seksuaalinen, niin kannattaa varmasti pyrkiä paneutumaan siihen omaan seksuaalisuuteensa, tarpeisiinsa, ja siihen, minkä kokee nautinnolliseksi esimerkiksi seksuaalisesti. Jokainen ihminenhän on seksuaalinen olento, se vaan ilmenee eri ihmisillä ja eri iässä eri tavalla. Jos suhde voi hyvin vähemmästä seksistä huolimatta, niin eikai seksin määrä silloin ole ongelma. Minulla ja miehelläni ei ole lapsia, voisimme harrastaa seksiä vaikka joka päivä, mutta emme halua, koska sitten siitä helposti tulisi rutiininomaista ja suorittamisen tyyppistä. Välillä toki on aikoja, että nimenomaan yhdyntää harrastetaan päivittäin, välillä kerran viikossa. Yhdyntähän on vain osa seksiä, siihen voi kuulua niin paljon muutakin; kumppanin hellimistä, hyväilyä, halailua, kehumista kauniiksi/komeaksi, ja haluttavaksi, pieniä vihjailuja, pussailua ja mitä vaan. Ei seksin aina tartte todellakaan olla sitä perinteistä jynssäämistä, ja silti se voi olla kummallekin ominaisuuksiltaan hyvinkin tyydyttävää määrästä riippumatta. Ja omaan kehoon kannattaa ilman muuta tutustua jos mahdollista, ihan rauhassa ja tehdä havaintoja itsestään, vaikka se ei vaikutakkaan seksin määrään, eikä halukkuuteen, niin se voi silti tehdä rakastelemisesta nautinnollisempaa; sanotaanhan, että ihmiset, jotka harrastavat itsetyydytystä, ovat myös parempia seksikumppaneita, koska tietävät omat hyvät kohtansa :) Asioista tietenkin kannattaa jutella, jos nainen on haluton, vaikkei se johtuisi miehestä, niin kannattaa keskustella asiasta, jotta mies ei ala tuntemaan itseään epähaluttavaksi yms. Ja toisaalta jos haluttomuus johtuu kumppanista, niin kannattaa varmaan miettiä, mitä asialle silloin voisi tehdä, jotta tilanne paranisi.

sekin ois varmaan aika kiihottavaa jos joskus ite sais tehä "töitä"sen eteen että mies antas ja että ei siltikään välttämättä aina antais.
nyt kun menee halaamaan miestä niin on heti muna pystyssä ja sormet siellä ja sitteppä jo ollaan yhdynnässä...ei siis ees esileikkiä kerkee kun mies jo tavallaan on hoitanu kaikki hommat

Juu mua kans ärsytti exässä se, kun sillä oli aina niin helvetinmoinen kiire! Tavoitteena oli päästä survomaan piparia ihan täysillä, esileikki sitten oli hänelle sellaista vähän hohhoijaa, mutta sitä usein teki kuitenkin, koska tiesi, että jos ei tee, niin ei saa pimppiäkään :-P Nykyisellä miehellä on onneksi aikaa rakastella, ja se jynssääminen ei oo siinä se pääasia. Itekkin on saanut ihan uusia näkökulmia seksin harrastamiseen ja rakasteluun :)

Yhteistyössä