miten unohtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
mies, josta välitän erittäin paljon. luulin kyllä, että hänkin minusta kuten aina puhui.. mutta paljastuikin, että kokoajan on etsinyt myös muuta naisseuraa, vaikka sitä ei täysin tunnustakkaan ja väittää ettei ole muita ollut, niin miksi hakee netissä seuraa? no siis, meillä on ollut aika erikoinen suhde, on välimatkaa, yhdessä on aina vietetty kokonaisia viikonloppuja, nyt useamman kuukauden, tapeltukkin on aikalailla, just näistä asioista kun mies ei sanojensa mukaan seurustele minun kanssa.. näin jälkikäteen kaikki tuntuu aika selvältä, halusko vaan käyttää minua? no kuitenkin, kaikesta huolimatta tunteet on suuret tätä miestä kohtaan, olen sanonut että juttu on ohi. silti tuntuu niin pahalta yrittää unohtaa! miksi olen tällainen, vaikka kohtelee noin, haluaisin silti vielä olla yhdessä?

Ei se auta kuin vaan unohtaa. Minulle kävi lähes samoin useampi vuosi sitten. Olin niin "rakastunut" etten tajunnut miten mies käytti vain hyväksi, siis halusi olla yhdessä vain silloin kun hänelle sopi jne.
Mies ei ollut varattu. Asuimme aluksi samalla paikkakunnalla, jolloin suhde ehkä menikin eteenpäin jotenkuten. Emme yhdessä asuneet kuitenkaan. Jälkeenpäin ajateltuna, mies koko ajan oli kiinnostunut myös muista naisista, ja varmasti teki muidenkin kanssa samaa kuin minun kanssa =( SItten kun muutettiin eri paikakunnille opiskelujen vuoksi, varmasti "pettäminen" lisääntyi ja sitten mies jo lopetti suhteen.
Tuntui todella pahalle. Maailma romahti. Olin liian riippuvainen miehestä.

Joten varmasti on sinullakin vaikeaa unohtaa. Mutta voin vakuuttaa että se onnistuu! Ja mieti ihan oikeasti mikä tulevaisuus teillä voisi olla, jos mies hakee jo nyt seuraa muualta?!

vaikeaa on. aiemminkin on "lopetettu" suhde vaa on sitten kuitenkin jatkettu.. kun ihan oikeasti ajattelen, millainen tulevaisuus voisi olla.. tuntuu, ettei siitä oikein mitään voisi tulla. asutaan eri paikoissa, molemmilla lapsia ja muutto olisi hankalaa. hän käyttää alkoholia minun mieleen ihan liikaa, on valehdellut, ei kestä keskusteluja kiukustumatta ja nyt tämä. toki itsekkään en täydellinen ole. sitten kuitenkin, kun katson häntä tuntuu että tuon kanssa voisin elämäni viettää, on komea ja ihanakin osaa tosissaan olla :(

Yhteistyössä