Miten eroon tästä tunteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hunningolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hunningolla

Vieras
Tein väärin, tiedän sen, mutta miksi on niin vaikea unohtaa ja tukahduttaa tunteet?

Eli oon naimisissa turvallisen ja pitkään jo tuntemani miehen kanssa. Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja eletään sellasta turvallisen tasaista elämää. Liitto on ihan toimiva, tosin seksiä ja huomiota välillä saisi olla enemmän. Seksi on vuosien varrella vähän "läsähtänyt" ja se ei oikein aina anna sitä mitä haluaisin. Intohimoa saisi olla enemmän. No kävi sitten niin että kerran sattumalta kohtasin ravintolassa mielenkiintoisen oloisen miehen. En sellaista odottanut enkä etsinyt mitään. Tanssin hänen kanssaan eka iltana, sattumalta vaihdoimme yhteystietoja. Mietin pitkään tapaisinko häntä..ja niin tapasimme. Kipinä syttyi heti. Suudelmia ja kosketuksia. Lähdin hänen luotaan, en katunut samantien. Jälkikäteen iski paniikki mitä olen tekemässä. Ilmoitin nyt tänään etten halua enään tavata, pelkään että seuraava kerta olisi jo paljon vakavampaa. Silti ikävöin tätä ihmistä, en tiedä mitä teen? Alitajunnaisesti ajattelen olevani "oikealla tiellä", mutta silti mieli muistuttaa kokoajan että olisiko siitä tullutkin jotain. Tosin olen miettinyt myös että en voisi jättää perhettäni nyt, ajattelen myös lapsia, haluan heillä olevan turvallinen koti ja isä/äiti läsnä kokoaikaisesti. Voi luoja, mihin sitä ihminen voikaan itsensä saattaa. En ole ylpeä itsestäni, mutten osaa katuakaan syvästi. Sen verran ihana tämä ihminen oli.

Mitäs sä olet tehny asioiden eteen, että seksi elämä kohenis?? Vai meinasitko odottaa, että miehes yksinään tekis asioille jotain?? Pitää nähä suhteen eteen vaivaa YHDESSÄ. Se ei ole ratkasu, että haet apua vieraista miehistä. Noi asiat, mitä luettelit ja jotka sua kalvaa sun ja aviomiehen välillä, niin rupee korjaamaan ja elvyttämään niitä asioita. Ne on helposti korjattavissa, haette yhdessä vaikka netistä seksi hommeleihin vinkkejä ja viritystä, jo toi saattais olla melko jännittävää ja näin lähentäis teitä. Huomiointiin sanon sen, että huomioi myös itse. Jos et itse osaa antaa mitään, niin et myöskään saa mitään. Elikkä, ottamista ja antamista. Valittaminen ja omien töppäilyjen selittäminen noilla, ei tuo korjausliikettä parempaan. Kaikki lähtee nyt susta itsestäs, noi on asioita jotka on vielä suhteellisen helppo korjata, jos vaan siihen on halua. Muutos lähtee susta itsestäsi ensin.