MITEN TYTTÖ TEHDÄÄN?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niimi

Vieras
Minulla on 1 poikavauva ja seuraavaksi haluaisin tytön. Olen aina jostain kuullut, et miten se tyttö pitäisi tehdä. Mut en muista. Esim kaverini neuvolassa sanottiin, et tyttöjä tehdään niin et ekaa "laakia" ei sais päästää sisälle, vaan vasta seuraava heti perään. Et tyttösiittiöitä olis enemmän alle 4h ollees spermas, sit sen 4h jälkeen rupeis tulee vasta poikia enemmän. Kaverini teki tolla periaatteella ja niillä on 3 lasta ja juuri sitä sukupuolta mitä halusikin!

ELI LÖYTYISKÖ LISÄÄ HYVIÄ IDEOITA? Aina sitä voi yrittää...

Kaverillasi on vaan ollut hyvää tuuria :D. Yhtään en usko siihen, että noin vain "tehtäisiin" tyttöjä tai poikia. Periaatteessa tyttösiittiöt ovat pidempi ikäisiä kuin poikasiittiöt eli tyttöjä saisi helpommin tärppäilemällä muutamaa päivää ennen ovista (poikasimpat ehtii kuolla ovista odotellessa), mutta käytännössä en jaksa uskoa tuohonkaan. Siis oikeesti, onko se sukupuoli muka noin tärkee!?

Niin, no...

Joskus kuulin, että tyttösiittiöt ovat veljiänsä sitkeämpiä selviytymään. Näin siis ei kannattaisi puuhailla ihan oviksen tuntumassa, vaan hieman aiemmin. Oletuksena olisi, että poikasiittiöressukat kuolevat odottaessaan munasolua, mutta tytöt vielä sinnittelelevät. Onnea yrityksiin lapsen teossa ihan yleisesti. Toivottavasti yritys ei kestä kohtuuttoman kauan...

Tuo tieto on ihan faktaa, että tyttösiittiöt ovat kestävämpiä. Poikasiittiöt taas ovat nopeampia. Eli kuten jo mainittiin, kannattaa sekstailla muutama päivä ennen ovulaatiota, jos haluaa suuremman todennäköisyyden tytölle.

Asiasta löytyy kirjoja. Voisit katsoa niitä esim. Amazonista. Jos syö suolaista ruokaa ja paljon lihaa, niin poika. Jos taas äiti on kasvissyöjä, niin tyttö on todennäköisempi. Mutta jos lukaiset jonkun noista jenkkikirjoista, niin sieltä niitä vinkkejä löytyy.

Netissä oli ovulaatiolaskuri, jossa sai näkymään myös parhaat päivät tyttöjen ja poikien yrittämiselle erikseen. Siinä oli myös että tyttöjä yritettiin pari päivää aiemmin kuin poikia. Eli varmaankin sama asia kuin mitä Suvi ja Liila sanoi. Olikohan se http://www.yourdays.com/. Katso sieltä. En tiedä onko humpuukia, mutta eihän se nyt maailmanloppu ole jos poikakin tulee, eikö niin? Yhtä rakas varmasti :)

Meillä tuli tyttö kun esikoista "tehtiin" lääkärin valvonnassa, eli seksiä piti harrastaa päivittäin ainakin 3 päivää ennen ovista ja joka päivä kunnes 2 päivää oviksen jälkeen sai hellittää.
Poika sai alkunsa sinä yhtenä kauniina päivänä kun tyttö nukkui päikkäreitä ja fiilis oli hyvä :) Ilmeisesti siis oviksen aikana.

Jonkun tutkimuksen mukaan yhden yön jutuista syntyy enemmän poikia... Tämä johtuisi ilmeisesti siitä, että nainen on halukkaimmillaan oviksen aikoihin.

Tosin meidän lapsettomuuslääkäri "tyrmäsi" kaikki nuo uskomukset ja totesi myös munasolun vaikuttavan siittiön valintaan ja siis sukupuoleen... Tiedä sitten :)
Ainahan voi kokeilla. Poikia syntyy kuitenin hiukan enemmän kun tyttöjä.

Ei kyllä haittaa, jos seuraavakin on poika. Tämä nykyinen on ainaki maailman paras=) ...mut kyl mä vielä aijon myös tytön saada! En sit tiiä, et montako joudun tekee ennen kuin tärppää...

Alkuperäinen kirjoittaja Niimi:
Ei kyllä haittaa, jos seuraavakin on poika. Tämä nykyinen on ainaki maailman paras=) ...mut kyl mä vielä aijon myös tytön saada! En sit tiiä, et montako joudun tekee ennen kuin tärppää...

Heh, joskus voi joutua tekeen aika monta... Miespuolisella kaverilla on VIISI veljeä. Ei sitten koskaan tullut sitä tyttöä... :)

Käykääpä joskus ihan huviksenne vilkasemassa tonne lapsettomuus puolelle, niin jää tämmöset paskan tärkeät jutut vähän vähemmälle... Hitto, jos ei muulla ole merkitystä, kuin saada tyttö, niin parempi olla haaveilematta ollenkaan...

kai sitä nyt haaveilla saapi... turhaa siitä nyt vedetään taas sitä kuuluisaa palkokasvia nenuun... tottakai on monenlaista ongelmaa ja eihän nyt noi ole mitään varmoja konsteja, kun sellaisia ei ole mutta tuota voi vaikka verrata siihen kun haavelisi lottovoitosta.. sitähän se on. vai onkos senkin haaveilu kielletty kun toiset sitä, toiset tätä!!?

Alkuperäinen kirjoittaja jo vain on jutut:
Käykääpä joskus ihan huviksenne vilkasemassa tonne lapsettomuus puolelle, niin jää tämmöset paskan tärkeät jutut vähän vähemmälle... Hitto, jos ei muulla ole merkitystä, kuin saada tyttö, niin parempi olla haaveilematta ollenkaan...

Ymmärrän hyvin reaktiosi. Itse olen raskaana (rv 32) pitkän yrityksen jälkeen ja täytyy sanoa, että ihmetyttää täällä palstalla silloin tällöin ilmestyvät sukupuolihaaveiluketjut. Tokihan sitä miettii että kumpikohan on tulossa, mutta ei koskaan tule ajatelleeksi, että kumpi sukupuoli olisi kivempi. Mutta niinhän se on, että mikään ei joillekin riitä. Itsekin tiedän erään äidin, joka ilmoitti täysin murtuneena, että TAAS tulee poika. Ei voi kuin ihmetellä moista ajattelutapaa...

Mun mielestä tälläsiä ketjuja on kiva lukee, paitsi joku on jo yrittäny tätäkin sabotoida. Mulla on myös pieni poika ja haaveilen myös tytöstä. Ainahan saa haaveilla! Haluan päästä ostamaan sekä söpöjä sinisia että pinkkejä vaatteita omalle vauvalleni. Ja päästä sisustamaan erityyliset lastenhuoneet. Kuitenkin tyttö ja poika on varmasti myös monen muun haaveena. Kuten joku tos aikasemminkin mainitsi ni moni haaveilee myös lottovoitosta, eikä niille varmaan tylytettäis tällälailla. Tai uudemmasta autosta. Antakaa toisten haaveilla, eikä työnnetä niitä herneitä nenään. Perustakaa niille vaikka oma ketju!!!

Me yritettiin jokunen vuosi ja luulin jo ettei ikinä tuu vauvelia, enkä silti sano, ettei tällaisia vois puhua tai toivoa! Eihän näitä lapsettomuuspalstalla puidakaan. Itse oon vähän toivonut aina tyttöä, mutta toki poikakin ois mukava!

Tottakai kaikki rakastavat lapsiaan yhtä paljon riippumatta siitä että kumpaa sukupuolta ovat mutta saahan sitä haaveilla/toivoa jompaa kumpaa sukupuolta, etenkin jos toista on jo ennestään! En minäkään ymmärrä miksi tälläisestä joku suuttuu!?
Tottakai lapsettomia voi harmittaa mutta tämä on vähän sama asia kuin että jos 80 kiloa painava henkilö koittaisi laihduttaa ja sitten satakiloinen suuttuisi siitä että mitäs laihdutat kun minä painan sinua vielä enemmän...

Tottahan toki haaveilla saa!! Tyttösiittiöt todellakin on pitkäikäisempiä kuin poikasiittiöt, mutta pojat (yllätys) nopeampia! Meillä on useampi poika ja yksi tyttö, joka "tehtiin" huomattavasti ennen ovista!! Kiitos luojan, terve lapsi saatiin ja meillä ainakin tämä "systeemi" tuotti tyttö vauvan. JA (!) kyllä se poikakin olisi ollut ihan yhtä tervetullut, yrittänyttä ei laiteta! Kannattaa käydä yourdays.com sivustoilla, siellä on oma kiertokalenteri, ja siinä voi valkata, mikä on toivottu lopputulos, suosittelen! (Eli;välttää raskautta, raskaus, tyttö raskaus, poika raskaus)

En olis tasta ihan varma, esim. tiedan tapauksen, naisella on 3 poikaa ja hanen on PAKKO saada tytto, han menetti kohtunsa viimeisen synnytyksen jalkeen ja nyt menossa adoptiohanke sen tyton saamiseksi, kylla vakisinkin tulee mieleen, etta tama nainen valittaisi enemman tytosta..Ja ihan avoimesti puhuu poikiensa kuullen, miten han on niin masentunut kun ei saanut biologista tyttoa ja kateellinen niille kenella tyttoja seka poikia on. Tekee varmaan gutaa poikiensa itsetunnolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Haaveilu on elämän suola:
Tottakai kaikki rakastavat lapsiaan yhtä paljon riippumatta siitä että kumpaa sukupuolta ovat mutta saahan sitä haaveilla/toivoa jompaa kumpaa sukupuolta, etenkin jos toista on jo ennestään!

no toi ei todellakaan ole fiksusti äidiltä. pitäisi olla kiitollinen että niitä lapsia on kuitenkin siunaantunut ja voisi todellakin miettiä mitä suustaan päästään poikien kuullen. jotenkin tuntuu että sillä äidillä on jonkin sortin pakkomielle, kannattaisi varmaan jutella jonkun kanssa. mä en ymmärrä että voi masentua siitä että lapsi ei ollutkaan sitä mitä oli toivonut, silloin niitä ei kannattaisi edes yrittää tehdä.. se kun on aikalailla kuitenkin tuuripeliä...
totta kai haaveilla saapi ja toivoa mitä vaan mutta kyllä niitä lapsia pitää rakastaa varauksetta, oli kumpaa sukupuolta tahansa =)

En mä ymmärrä miks ei saisi haaveilla tyttö- tai poikavauvasta. Mä oon miettinyt jopa, että missä järjestyksessä ois kiva saada tyttöjä ja poikia, toki tiedän että ne tulee siinä järjestyksessä kun tulee ja hyvä niin, mutta oon miettinyt että mikä olisi ihanteellisin :). Kyllä ajattelen, et ois kiva saada seuraavaks poika, kun nyt on yks tyttö.. sitten aina mietin miksi ois kiva saada poika, sitten mietin että ois se kiva vaikka tulis tyttökin ja mietin miten kivaa ois kun ois kaks tyttöä :). Eli periaatteessa mietin kumpaakin vaihtoehtoa kivana (tietenkin). Mutta eihän sitä koskaan tiedä, vaikka ei enää tulis lapsia, itseasiassa mies väittää ettei halua lapsia mutta saahan sitä silti haaveilla.

Yhteistyössä