\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 15:03 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:56 äiti kirjoitti:
mä en oo työssäkäyvä ja mun mies on sairaspäivärahalla. ja mä saan siis sen minimi äippärahan.
meillä ei tod. ole paljon rahaa kuussa yhtään mihinkään, mut en valita.
jokainen meistä voi itse vaikuttaa toimeentuloonsa. omista valinnoista koko elämä on kii. mäkin oon tehnyt huonoja valintoja (lopetin koulun kesken)ei kauhean järkevää, mutta tehty mikä tehty. tällä hetkellä elän päivän kerrallaan tosi pienillä tuloillani, mutta onneksi raha ei merkitse elämässä kaikkea.
mä koitan elää joka päivä mahdollisimman onnellisesti. koskaan ei tiedä koska tulee se viimeinen päivä ja sitä en tahdo tuhlata rahasta murehtimiseen!
No joo...olen tainnut itse valita, että lapseni on pitkäaikaissairas ja olen tainnut itse valita palkkani suuruuden ja olen tainnut itse vissiin myös valita, että yksinhuoltaja olen. No kiva, kun kerroit mitä kaikkea olen väärin tehnyt.
No onnellinen silti olen vaikka rahaa ei olekaan.
Tätä on hyvä peesata. Minä tykkään tosi paljon siitä että jalat ei kanna, itsehän tietysti olen pahoilla teoillani tautini ansainnut/hankkinut. Tyttäreni myös rakastaa reuma särkyjään, mitä syntyi koko maailmaan, omaa syytä kaikki. Mitäs se mies otti ja lähti, mun ilkeyttäni ja kamluuttani tietysti, pahinpitelyllä ja uhkailulla tietysti ei ollut mitään osuutta asiaan.
Mutta omista valinnoistahan se kaikki on kiinni, eikö vaan?