Miten työssä viihtyminen teillä?

• Viestiketjun aloittaja vieras2
  • Ensimmäinen viesti
vieras2
Mietin kovasti, että kun vakituisen työn olen saanut, uskaltaako taas vaihtaa... aikaisemmat oli pätkiä, ja jos oli huono paikka vaihdoin ihan surutta.
Jotkut sanoo, et ei se vaihtamalla parane, mut jos työpaikalla on oikeesti asiat huonosti, kyllä se vaan paranee...

Gluteus maximus
minä irtisanoin itseni juuri joulukuussa ja aloin tekemään sijaisuuksia ja keikkatöitä. Olen erittäin tyytyväinen. Ei mitään ahdistusta, vaikka jatkosta ei olekaan tietoa. En olisi edellisessä työssä jatksanut yhtään.

Keittiönoita
Riippuu työpaikan ongelmista. Sellaista työpaikkaa ei varmaan olekaan, jossa aina olisi bumtsibumkivamukavaa tai jossa kaikki työkaveri olisivat aina ihquja. Ja jokainen duuni nyppii joskus. Mutta jos työ alkaa maistua puulta, sunnuntai-iltana alkaa riepoa seuraava viikko ja töissä odottaa vain kotiin pääsyä, niin asialle kannattaa tehdä jotain. Ihminen viettää kuitenkin suurimman osan hereilläoloajastaan työpaikalla tai matkalla sinne tai sieltä pois, joten ei sitä nyt ihan missä tahansa lävessä kannata elämäänsä kuluttaa.

vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei kannata jäädä jos ei viihdy.Siitä ei tule kuin stressi.Tosi asia on että jos töissä ei ole kivaa niin se tulee perässä kotia.Samoin on toisinkin päin.

toinen vaihtoehto on se, että avaan suuni ja saan valittajan sekä juoruilijan maineen.
Olen tottunut kyllä sanomaan asiat halki... tiukkaa tekee olla hiljaa...

vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja Kottarainen:
Kauanko olet ollu nykyisessä paikassa? Ite olen ollu vuoden töissä ja välillä menee sukset ristiin työporukan kanssa mutta, ainakin vielä olen jaksanu (pakko jaksaa)
en ole ollut kuin tammikuusta. Mutta kuuntelen työtovereiden tuntoja päivittäin, miten heillä on paha olla jne.
Kaikki kertovat näitä asioita "luottamuksella", mutta mulla on olo, että pakko puhua näistä jutuista pomolle. Muutenhan siellä ei koskaan mikään muutu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Alkuperäinen kirjoittaja Kottarainen:
Kauanko olet ollu nykyisessä paikassa? Ite olen ollu vuoden töissä ja välillä menee sukset ristiin työporukan kanssa mutta, ainakin vielä olen jaksanu (pakko jaksaa)
en ole ollut kuin tammikuusta. Mutta kuuntelen työtovereiden tuntoja päivittäin, miten heillä on paha olla jne.
Kaikki kertovat näitä asioita "luottamuksella", mutta mulla on olo, että pakko puhua näistä jutuista pomolle. Muutenhan siellä ei koskaan mikään muutu.
Mulla oli sellanen tilane töissä et mulla meni hermot siihen et työkaverit käyttäyty tosi lapsellisesti. Sanoin pomolle että hermot menee siihen käytökseen ja etten jaksa kuunnella enää heidän juttuja... Nyt menee taas ihan hyvin vaihteeksi, porukka yrittää käyttäytyä ku aikuiset ;)

Yhteistyössä