miten tutustua uusiin ihmisiin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nuori äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nuori äiti"

Vieras
ollaan muutettu vasta miehen ja lapsen kanssa uudelle paikkakunnalle.miehen sukulaisia asuu täällä päin ja heidän kans joskus harvoin ollaan tekemisissä (synttärit ym) no haluaisin tutustua heihin vähän paremmin kun on vähän yksinäistä olla kotiäitinä kun mies on töissä,mutta onko se hölmöä jos menen lapsen kanssa heille kylään vaikkei tunneta kunnolla??täällä on myös äiti-lapsi ryhmä kerran viikossa ja sinne olis tarkotus mennä mutta sitte tuntuu että ku kaikki muut tuntee siellä jo ja olen tosi huono tutustumaan uusiin ihmisiin enkä oikeen tiedä mistä pitäis puhua.

Kaksplussahan on tämä tavataan/kirjoitellaan palsta. Sinne ilmoitusta? Uusia tuttavuuksia saa yleensä koulusta tai töistä, jos olet lähiaikoina menemässä? Jos paikkakunnallasia on esimerkiksi jonkinlaista vapaaehtoistoimintaa, josta olisit kiinnostunut voisit saada lisää tuttavia?

Minulla on n. 5 ihmistä joiden kanssa olen tekemisissä säännöllisesti. Kun mietin mistä nämä ihmiset olen löytänyt niin osa on koulusta, mutta yllättävimmistäkin paikoista ystäviä voi löytää, muutama hyvistä ystävistäni on nimittäin pienistä missikisoista parin vuoden takaa. Sitten vaan rohkeasti pitämään yhteyttä niin yhteinen sävel löytyy.

Kauempanakin asuva ystävä voi olla erittäin tärkeä tuki arjessa. Minun yksi parhaimmista ystävistäni on kahden tunnin ajomatkan päässä, mutta silti pidämme yhteyttä lähes päivittäin, vaikka tunnettu ei olla kuin muutaman vuoden.

Yhteistyössä