Miten tupakanhaju pois vaunuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hajuttomaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hajuttomaksi

Vieras
Ostin käytetyt vaunut kakkosvaunuiksi, kotona sitten huomasin että ne haisevat ihan tupakalle! Kuomukangasta ei saa irti, istuin kankaan saa ja siitä haju lähti pelkällä tuulettamisella, kuomusta ei..

Millä/miten saada haju pois? :/

ei välttämättä mitenkään, mä ostin kerran marimekon meikkipussin ja siitä ei lähtenyt edes pesussa (muovitettua kangasta)
kaikkista paras oli, kun myyjä väitti kivenkovaa että heillä ei tupakoida sisällä. Tuollainen pinttynyt haju tulee just siitä kun poltetaan sisällä

Mä taiteilisin niin, että yrittäisin saada kuomun osan jonkinlaiseen pesuveteen likoamaan ja antaisin olla siellä vaikka yön yli tai edes pari tuntia. Liottamisen jälkeen vain suihkulla pesuaineet pois.

Minä laittaisin yöksi pakkaseen (nythän alkaa jo yöpakkasia olemaan koko maassa) ja seuraavana päivänä pesu ihan suihkussa. Todellakin pesisin kunnolla enkä pelkästään tuulettaisi.

Sainpas hajut pois! Ostinpas cittarista sitä kuivapesuainetta ja vetelin sillä sitte puhtaaksi ja hyväntuoksuiseksi! Ahhh tätä onnea! Kiitos kaikille vinkeistä :)

Yhteistyössä