Miten tuosta miehestä pääsen eroon??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Inna

Vieras
Hyviä vinkkejä otetaan vastaan! Ja olen täysin tosissani! Mitta niin täynnä tuota ukkoo. Ei pidä lupauksiaan ja on muutenkin niin mälsä, ei viehetä mua tippaakaan fyysisesti, haisee pahallekin! Olen sanonut, etten rakasta häntä, en edes pidä, ja olen pyytänyt muuttamaan pois, mutta ei ota minua ilmeisesti ollenkaan vakavasti, suuttuu vaan kun sanon niin. En jaksaisi enää ja jollei meillä olisi lasta, olisin häipynyt ajat sitten! Lapsi kuitenkin rakastaa meitä molempia, ja tuntuu väärin erota, hajottaa perhe lapselta..

Jos mulla olisi tilanne että haluaisin toisen häipyvän nurkista, eikä se kuitenkaan lähtisi vaikka mitä sanon, niin varmaan nakkaisin sen tavarat pihalle vaan :ashamed: Ja jos niin umpiluupää on ettei vieläkään tajua (venyykö jonkun eläjän ylpeys edes niin pitkälle?) niin vaihtaisin ne lukotkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Inna:
Olen sanonut, etten rakasta häntä, en edes pidä, ja olen pyytänyt muuttamaan pois, mutta ei ota minua ilmeisesti ollenkaan vakavasti, suuttuu vaan kun sanon niin.

Tyhmäkin vielä.
Vaihdata lukot, pakkaa ukon tavarat jätesäkkeihin ja kiikuta oven ulkopuolelle odottamaan noutajaa.

Yhteistyössä