Miten tuon DC++:n voi ladata koneelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riina

Vieras
En oikein osaa ladata tuote DC++ omalle koneelle ja miten se tapahtuu ja haluan mieluiten tuon suomenkielisen version itselle?
Että voin imuttaa omaan käyttööni musiikkia.

Jaa mulla on vain huonoja kokemuksia tosta ohjelmasta, ja en oo ihan heti sitä koneelleni ottamassa. Monet on saaneet sillä ikävyyksiä omalle koneelleen. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
DC++ on laiton ja hidas...... :whistle: netistä tosin löytyy yks paikka mistä saa leffan kuin leffan alle 10min koneelle..... :saint:

Mielenkiintoista, tuollaiseen en ole koskaan törmännyt. ;) Enkä usko ennen kuin näen.

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
DC++ on laiton ja hidas...... :whistle: netistä tosin löytyy yks paikka mistä saa leffan kuin leffan alle 10min koneelle..... :saint:

Hidas? No kyllä mulle tulee ihan kiitettävän nopeesti musiikit, elokuvat ladataan jostain muualta niin en ole tuolta lataillut.

Alkuperäinen kirjoittaja riina:
Kun latasin tuon DC++:n suomi version äsken netistä niin mitä mun pitää tehdä sen jälkeen toimenpiteitä??

asetukset laittaa kuntoon,että voit ladata.kannattaa myös itse laittaa jakoon jotain.¨,että pääsee hubeille

Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
eiköhän se nettiliittymä sanele sen onkoko hidas vai ei. Mä en vaan vistan kanssa ole saanut tota dc:tä pelaamaan. Olenkin nyt kans siirtyny noihin torrenteihin :)

mul on se 24 Mbit/s / 1 Mbit/s nopeus koneella et en usko et hidas on....

Yhteistyössä