miten tuolle tytölle on nyt näin hankala keksiä nimeä?

voih
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja hep:
Pinja, Vilja, Silja...
Esikoinen on jo Pinja :D
Eli olisi paljon helpompaa kun toinen olisi ollut poika. Sääli kun tyttöjä vain pukkaa.
taas joku katkera joka ei ole tyttöä saanut... :(

On mulla tytärkin poikien välissä.
No käy tyttöä sääliksi, jotta on saanut äidin joka arvostaa vaan poikia.

Ei, kyllä tuota tytärtäkin arvosta ja aivan ohjeiden mukaan teimme hänet saadaksemme. Neljä kuukkautta meni kunnes tärppäsi ohjeella. Ehdottomasti jalusin ainakin yhden tyttären ja poika on vielä jälkeensä.
Vai ohjeiden mukaan :D Mitäs eroa on sitten tehdä tyttöä tai poikaa? Noin niinkuin ohjeiden mukaan?
Etkös moista tiedä? Tyttä tehdään mahdollisimman kaukana ovulaatiosta. Itselläni meni niin lähelle, että epäilin pojaksi kun yhtä helppo raskauskin. Tytär kuitenkin tuli.
Tämä sai alkunsa ovulaatio päivänä... joten joku tossa sun teoriassa ontuu :D
Meillä se kyllä toimi, tosin meni neljä kuukautta. Aikoinaan kaksplussasta luin ohjeen kolmen pojan jälkeen. Aina olin halunnut ensin poikia ja sitten tyttären. Tulikin reipas tyttö poikien kanssa. Ja yksi poika vielä tosiaan tyttären jälkeen vuosia myöhemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pinja ja

Henna?
Alma?
Ella?
Salla?
Milla?
Ap ei kommentoinut näitä mun ehdotuksia :D!

Lisään vielä Hanna? Olisi vanha perinteinen nimi, joita ei kuitenkaan mahdu viittä yhteen tarharyhmään.

Henna on mun kaveri... Alma media... Ella on tosi nätti... Salla.. hmm.. ei. Millaa vois oikeesti harkitakin
=) Ja Hanna on nätti nimi, tulevan kummitädin nimi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Poika sai nimen joka kuvaa hänen syntymäänsä, nimen joka kuvaa sitä millainen hän oli sisälläni ja nimen jonka luin eräästä uskonnollisesta teoksesta ja rukoilin jo aloittaessani että nimi löytyy sieltä ja nimi lopulta löytyi kun yhden lauseen kohdalla purskahdin itkuun...tiesin että tässä se nimi on.

Mulle tulee ihan huono omatunto kun ei todellakaan oo ees tajunnut noin syvällisesti miettiä kummankaan pojan nimeä
:eek:

Mutta jo... Tessa on koiran nimi, mutta Milja oli nätti :)
 

Yhteistyössä