miten tuo ukko voi olla noin tyhmä

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
sillä on sokerit päin prinkkalaa, laskevat niin alas, että meinaa shokkiin mennä välillä ja sit vatsassa on muitaki ongelmia. lääkäri on sanonut, että alkoholia ei kannattais käyttää ollenkaan. no ei kyllä mikään juoppo ole. mutta olipa illalla sitten juonut vajaan puoli pulloo koskenkorvaa, jonka kerran lehmälle ostin. nyt on sitten tosin huonossa kunnossa ollut koko päivän. ja olo näyttää vaan huononevan

siitä..
sen kummempia toivotuksia en osaa toivottaa, jos LEHMÄN viunatkin pitää vetää naamaan

Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:
sillä on sokerit päin prinkkalaa, laskevat niin alas, että meinaa shokkiin mennä välillä ja sit vatsassa on muitaki ongelmia. lääkäri on sanonut, että alkoholia ei kannattais käyttää ollenkaan. no ei kyllä mikään juoppo ole. mutta olipa illalla sitten juonut vajaan puoli pulloo koskenkorvaa, jonka kerran lehmälle ostin. nyt on sitten tosin huonossa kunnossa ollut koko päivän. ja olo näyttää vaan huononevan

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kaupunkilaistollo kysyy nyt, että mihin lehmät tarvitsevat kossua? :D
selitys tuossa alempana :laugh: , ja on ihan tosi sitten, ei mikään pila. eka elukkatohtori anto sille pari desiä pirtua, että ennätin viinakauppaan

Jösses :laugh:
Oppia ikä kaikki :D
Mä oon ennenkin hihitellyt näille lehmäjutuille, ne kuulostaa niin uskomattomille joskus näin meikäläisen näkökulmasta. Pitäis joskus päästä käymään "lehmäfarmilla" :)

Kaupunkilaistollo kysyy nyt, että mihin lehmät tarvitsevat kossua? :D
selitys tuossa alempana :laugh: , ja on ihan tosi sitten, ei mikään pila. eka elukkatohtori anto sille pari desiä pirtua, että ennätin viinakauppaan

Jösses :laugh:
Oppia ikä kaikki :D
Mä oon ennenkin hihitellyt näille lehmäjutuille, ne kuulostaa niin uskomattomille joskus näin meikäläisen näkökulmasta. Pitäis joskus päästä käymään "lehmäfarmilla" :)
no aika yllättynyt mäkin ensin olin kun eläinlääkäri ohjetta antoi. myöhemmin sitten olen kuullu, että se on ihan vanlhan kansa emäntien konsti. niillä on kuulema ollu aina koskenkorvapullo tai jaloviinapullo kaapissa lehmää varten. sitä sitten on annettu kuulema lehmille pokimisen yhteydess-. jotkut on kuulema juottanut sellaisen jo siinä vaiheessa kun ovat nähneet, että poikiminen alkaa