Miten tuo päivähoitomaksu menee? Tarkistetaanko tulot myöhemmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuukauden töissä ollut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuukauden töissä ollut

Vieras
Tarkistetaanko tulot myöhemmin vai pitääkö minun nyt ilmoittaa, kun olin heinäkuun töissä ja sain palkan, joka käsitykseni mukaan vaikuttaa tuohon päivähoitomaksuun vai miten tämä menee?

Sinne pitää kuukauden sisällä toimittaa tulotiedot ja jos on esim. epäsäännölliset tulot niin meillä piti toimittaa kolmelta kuukaudelta jälkikäteen ja niitä maksuja titrattiin sen mukaan. Kerran vuodessa ne tarkastetaan sitten uudestaan. Ja kaipa ne perii jälkikäteen jos käy ilmi, että on ollu suuremmat tulot kuin mitä on ilmoittanu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinne pitää kuukauden sisällä toimittaa tulotiedot ja jos on esim. epäsäännölliset tulot niin meillä piti toimittaa kolmelta kuukaudelta jälkikäteen ja niitä maksuja titrattiin sen mukaan. Kerran vuodessa ne tarkastetaan sitten uudestaan. Ja kaipa ne perii jälkikäteen jos käy ilmi, että on ollu suuremmat tulot kuin mitä on ilmoittanu.

Niin justiin, että minä siis nyt toimitan tuon palkkakuitin sinne ja sitten tulee lasku erikseen? Meillä muuten ilmainen päivähoito tällä herkellä, kun opiskelijoita ollaan, niin siksi ei näistä ole perillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin justiin, että minä siis nyt toimitan tuon palkkakuitin sinne ja sitten tulee lasku erikseen? Meillä muuten ilmainen päivähoito tällä herkellä, kun opiskelijoita ollaan, niin siksi ei näistä ole perillä.

Meillä pitää toimitta edellinen vahvistettu verotuspäätös. Ei palkkakuitteja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kunta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Meillä pitää toimitta edellinen vahvistettu verotuspäätös. Ei palkkakuitteja.

Niin siis teilläkö ei tarvitse reagoida tuohon maksuasiaan vasta kuin sitten kun verotus valmistuu. esim. jos on töissä yhden kuukauden niin ei tarvitse heti toimia? Vai miten?

Yhteistyössä