Miten tuo meidän 1.vuotias on niin mahdoton :0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytsyn äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytsyn äiti

Vieras
Ensin heitti ruokalautasensa mun syliin, sitten päikkäreille mennessä pulautti mun hiuksille, sit päikkäreiltä herättyään otin tytön syliin ja menin keittämään kahvia, työtasolla oli ruokaveitsi, tyttö potkaisi sitä jalalla ja kuinka ollakaan veitsi putosi terä edellä mun jalan päälle. Roskis käytiin äsken levittämässä, kun tein tuttipullon.. Huh huh.. Mitähän vielä tälle päivälle :0
Mua itse asiassa vaan huvittaa, kun tyttö on just oppinut kävelemään ja meno on todella lujaa

Siis kuinka se lapsi sai potkaistua sinun jalalle veitsen, joka oli työtasolla?? JA että tuttipullon laitto kestää niin kauan, että lapsi on levittänyt roskiksen? huh huh.. Onneksi omani on PALJON rauhallisempi tai minä hoksaavampi..

Tyttö oli sylissäni ja laitoin juuri kahvinpuruja ja tytön jalka oli siinä työtason korkuudella.. Ja kyllä tuttipullon tekeminen vaan kestää, kun ensin pitää vesimäärä mitata ja sit vielä maitojauhe..

Kyllä ne pienet tosiaankin kerkeävät vaikka mitä, roskis on hetkessä lattialla, kun sopivasti vetäisee. Meillä myös pikku tuholainen kotona. Levittää jatkuvasti kaiken, ja tosiaan kerkeää joka paikkaan. Meillä erikoisuutena on ollut pienestä asti käden yhtäkkinen huitaisu syöttäessä. Eli ruuat on kerran jos toisenkin lentäneet kaaressa seinälle asti.
Mut on nuo touhutaaperot silti niin ihania!

Täh?
Miten niin se yksivuotias mahdoton????
Eihän noista mikään ole tahallista tai edes vahingossa "tahallista". Noi kaikki on sun aiheuttamia vaaratilanteita ja sotkuja. No ehkä se lautasen heittäminen on lapsen oma oivallus. Mutta siinäkään se ei tajua mitä tapahtuu.
sama kuin syyttäisi vauvaa siitä kun se ei osaa vastasyntyneenä pissata pottaan!

Meille tuli ekan roskiksen tyhjennyksen jälkeen lapsilukot keittiön kaappeihin... Oli nimittäin purkkaa lapsen tukassa niin et sai leikata saksilla pois, sitä ja margariinia olohuoneen matossa jne... Ja oli tosiaan sen vähän reilu vuoden vanha...

Kannattaa varmaan nyt viimeistään hommata kaappeihin ja laatikoihin lukitussysteemit ja alkaa pitää veitset ja sakset poissa näkyviltä. Ja muutenkan kannattaa itse konttailla lapsen tasolla ja miettiä missä vaara vaanii. Jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Kannattaa varmaan nyt viimeistään hommata kaappeihin ja laatikoihin lukitussysteemit ja alkaa pitää veitset ja sakset poissa näkyviltä. Ja muutenkan kannattaa itse konttailla lapsen tasolla ja miettiä missä vaara vaanii. Jaksamista!

just näin.

veitset lukittujen kaappien taa. Ja muutenkin kannattaa laittaa suurin osa kaapeista lapsilukkoon. wc kansi myös.

toiset lapset on menevämpiä kuin toiset ei kais siinä sen kummempia.meillä esikoinen on samanlainen täystuho,ikää on alle 2 vuotta.milloin kumoaa kissanhiekat lattialle ja juo pytystä vettä,mulla on imetys ikäinen pikku sisarus, joten ei ihan joka hetki kerkeä perässä menemään.

Piti tulla vielä kommentoimaan tätä, kun en minä tätä mitenkään kauhistelu mielessä kirjoittanut vaan ihan sen takia, kun tuo nuorimmainen on niin erilainen kuin muut lapset ovat olleet..
Kun kaikki muut viisi vanhempaa sisarusta ovat olleet tähän nuorimmaiseen verrattuna paljon rauhallisimpia...
Ja kyllä meillä veitset ja sakset ovat ylhäällä laatikoissa, kunhan nyt voiveitsi oli joltain lapselta työtasolle unohtunut..

Yhteistyössä